اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین خبر داد

مکان‌یابی راه‌اندازی بازار میوه در چهار نقطه شهر قزوین

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: راه‌اندازی بازار میوه در چهار نقطه شهر قزوین مکان‌یابی شده تا خودروهای میوه فروش در این مکان‌ها به شهروندان قزوینی میوه و تره‌بار عرضه کنند.

مکان‌یابی راه‌اندازی بازار میوه در چهار نقطه شهر قزوین

حسین بهزاد‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه راه‌اندازی بازار میوه در چهار نقطه شهر قزوین مکان‌یابی شده تا خودروهای میوه فروش در این مکان‌ها میوه و تره‌بار به شهروندان قزوینی عرضه کنند، اظهار داشت: با تحقق این مهم زیبایی شهری افزایش و مشاغل مزاحم شهری کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه دست‌فروشان سیار در معابر شهری اقدام به کسب و کار می‌کنند و این مهم موجب اعتراض مردم و اتحادیه‌ها می‌شود، ابراز داشت: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری برای رفع این مشکل روزبازارها را راه‌اندازی کرد تا فروشندگان ثابت و سیار با مستقر شدن در این مکان به عرضه میوه و تره‌بار بپردازند.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین با اشاره به اینکه برخی خودروها با فروش میوه در سر تقاطع و خیابان‌ها وضعیت شهر را نامناسب می‌کردند، بیان کرد: شهرداری قزوین قصد برخورد قانونی با این خودروها را ندارد و سعی می‌کند در برخورد نخست آنان را به این روزبازارها راهنمایی ‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه بیش از 900 نفر در این روزبازارها فعالیت می‌کنند که تحقق این موضوع اشتغال‌زایی شده است، اذعان داشت: افراد سیار فروش میوه و تره‌بار می‌توانند در این مکان‌ مستقر شوند و به شهروندان قزوینی میوه عرضه کنند.

ارائه خدمات سازمان آتش‌نشانی قزوین در کشور نمونه است

این مسئول با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در ارائه خدمات به شهروندان قزوینی در کشور نمونه است، بیان کرد: این سازمان از امکانات خوبی برخوردار است و خدمات مطلوبی را به این شهروندان ارائه می‌دهند.

بهزادپور با بیان اینکه معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین وظیفه هماهنگی، اداره و نظارت بر فعالیت شش سازمان را بر عهده دارد، بیان کرد: مدیریت پسماند، پارک‌ها و فضای سبز، بین سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری، آرامستان‌ها، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و فرهنگی و ورزشی از جمله این سازمان‌ها است.

معاون خدمات شهری شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: سازمان‌های یاد شده وظایفی از جمله جمع‌آوری زباله‌ها، نگهداری و گسترش فضای سبز، ساماندهی آرامستان، مراقبت از حفظ جان مردم و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای شهروندان قزوینی را بر عهده دارد تا رضایت آنان را کسب کند.

انتهای پیام/77009/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول