اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد

خرید و ذخیره‎سازی میوه مورد نیاز گلستان برای نوروز 93

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: با تمهیدات اتخاذ شده به زودی میوه مورد نیاز استان برای نوروز 1393 خریداری و ذخیره‌سازی خواهد شد.

خرید و ذخیره‎سازی میوه مورد نیاز گلستان برای نوروز 93

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، یدالله وفایی در جلسه شورای نظارت و کنترل بازار استان گلستان که با موضوع ارائه گزارش نوسانات قیمت کالاهای اساسی در سطح استان و تصمیم‎گیری در خصوص تنظیم بازار میوه برای نوروز 1393 برگزار شد، تمام اقدامات این شورا را در راستای تنظیم بازار و رفاه مردم دانست و اظهار داشت: شورای نظارت و کنترل بازار استان گلستان تمام تلاش خود را خواهد کرد تا نوسانات قیمت‎ها را در تمام ایام سال به خصوص ایام پایانی سال و در آستانه سال جدید کنترل کند.

وی همچنین خرید و ذخیره‎سازی میوه شب عید مردم را از جمله اقدامات دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت آن دانست و تصریح کرد: با تمهیدات اتخاذ شده به زودی میوه مورد نیاز استان برای نوروز 1393 خریداری و ذخیره‎سازی خواهد شد.

آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در گلستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان خبر داد.

وفایی اذعان داشت: این طرح همزمان با سراسر کشور از بیستم آذر آغاز و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با عنایت به نزدیک شدن شب یلدا و افزایش تقاضا برای تهیه اقلام پرمصرف این ایام از قبیل میوه، شیرینی‎جات، آجیل و همچنین در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی ضروری است به دلیل ایجاد فضایی آرام برای خرید شهروندان، برنامه‎ریزی دقیقی از قبیل برگزاری گشت‎های مشترک با اتحادیه‎های مرتبط، استقرار بازرس در میادین میوه و تره‎بار و مراکز عمده عرضه برای نظارت ویژه بر عرضه‎کنندگان اقلام مذکور صورت گیرد.

واحدهای صنفی موظف به درج قیمت بر روی اجناس هستند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار داشت: در اجرای این طرح که با هدف کنترل قیمت‎ها و مقابله با تخلفات احتمالی در بازار عرضه کالاهای پرمصرف صورت خواهد پذیرفت، بازرسی‎های مشترک دستگاه‎های نظارتی و قضایی از واحدهای صنفی مرتبط با این امر تشدید خواهد شد.

وفایی خاطرنشان کرد: تمام واحدهای صنفی موظف به درج قیمت بر روی اجناس و نصب قیمت‎های تعیین شده هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و کم‎فروشی، مراتب را با شماره سامانه 124 به اطلاع بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

انتهای پیام/2307/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول