اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان مشهد:

کمبودی در زمینه میوه‌های پاییزه و زمستانه در بازار وجود ندارد

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان مشهد با اشاره به وجود تعادل در بازار میوه گفت: میوه‌های پاییزه و زمستانه به وفور در سطح میادین بار قابل دسترس بوده و کمبودی در عرضه مشاهده نمی‌شود.

کمبودی در زمینه میوه‌های پاییزه و زمستانه در بازار وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ناصر افخمی ظهر امروز با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: با فرا رسیدن اواخر فصل پاییز و رسیدن فصل سرما میوه‌های زمستانی شامل انواع مرکبات مانند پرتقال شمال و جنوب، نارنگی، لیمو شیرین و همچنین میوه‌های پاییزی شامل انواع انار، سیب، گلابی، خرمالو به وفور در سطح میادین بار قابل عرضه بوده و کمبودی نیز در عرضه آن مشاهده نمی‌شود.

به گفته وی، نرخ این اقلام نیز متعادل و مناسب است.

افخمی با اشاره به شرایط اقلیمی کشور افزود: انواع صیفی‌جات نظیر خیار، گوجه فرنگی، هویج فرنگی و سبزیجات در مناطق گرمسیر کشور تولید و به بازار مصرف در دیگر استان‌ها از جمله خراسان ارسال می‌شود که در این زمینه هم کمبودی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: تولید پیاز و سیب‌زمینی هم تقریباً به اتمام رسیده است و تأمین و عرضه این دو محصول از محل انبارها صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/2202/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول