اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین:

ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری از اولویت‌های اصلی شهرداری قزوین است

معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین گفت: ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری از اولویت‌های اصلی این معاونت است.

ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری از اولویت‌های اصلی شهرداری قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی معاونت سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین، ناصر گنجی اظهار داشت: بهره‌برداری از پروژه‌های سرمایه‌گذاری که تاکنون در شهر قزوین اتفاق افتاده است موجب شده بستر مناسب برای ورود صاحبان سرمایه در قزوین فراهم شود.

وی افزود: تحولی که در شهر قزوین در جذب سرمایه‎گذار ایجاد شده حاصل تلاش بی‌وقفه و ریسک‌پذیری بالای تیم مدیریت شهری قزوین بوده است.

معاون سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین بیان کرد: موقعیت استراتژیک و برخورداری از جمعیت عبوری کلیدر شمال ـ جنوب و شرق و غرب کشور و جذابیت‌های موجود در منطقه از عوامل تأثیرگذار در جذب سرمایه‌گذار در شهر قزوین بوده است.

گنجی اضافه کرد: با توجه به چشم‌انداز روشنی که می‌توان ترسیم کرد و رقابتی که بین دستگاه‌ها به منظور جذب هرچه بیشتر و بهتر توسعه‌گران به وجود آمده، تشکلی می‌تواند چابکتر از وضع موجود بهترین بهره‌برداری را کند که خود را برای شرایط جدید تجهیز کرده باشد.

وی تصریح کرد: در همین راستا تدوین طرح جامع و دفترچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری از اقدامات این معاونت به منظور جذب سرمایه‌گذار و تحول در کهن شهر قزوین بوده است که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/77002/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول