اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن:

بازی با تیم شهرداری بم فینال زودرس است

سرپرست تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن گفت: بازی با تیم شهرداری بم در جام حذفی یک فینال زودرس است.

بازی با تیم شهرداری بم فینال زودرس است

زهرا شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: روز سه شنبه هفته جاری در نخستین بازی خود در رقابت‌های این فصل جام حذفی باید در مقابل شهرداری بم قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه یک نماینده از کنفدراسیون آسیا در ایران حضور می‌یابد نخستین بازی ما را با تیم شهرداری بم انداختند تا این نماینده بتواند این دیدار حساس را از نزدیک مشاهده کند.

سرپرست تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن ادامه داد: البته این که بازی نخست ما با تیم مدعی شهرداری بم است به دلیل قرعه‌کشی انجام گرفته و به صورت شانسی بوده است.

وی با اشاره به شرایط تیمش تاکید کرد: هفته پیش با تیم سیرجان بازی داشتیم و برخی از بازیکنانمان مصدوم شدند اما در حال حاضر شرایط خوبی داریم و تنها نکته تیم ما این است که هنوز مشکلات مالی تیم ما حل نشده است.

شمس با بیان اینکه در حال حاضر تیم ما با بحران شدید مالی مواجه است، گفت: خوشبختانه بازیکنان تیم با این مشکل کنار آمده‌اند اما امیدوارم هر چه سریع‌تر این مشکل تیم ما حل شود.

وی با اشاره به تیم شهرداری بم افزود: این تیم در حال حاضر در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و با بازیکنان بسیار خوبی که دارد از مدعیان لیگ و جام حذفی محسوب می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن تصریح کرد: این بازی در رقابت‌های جام حذفی یک فینال زودرس است اما در صورتی‌که این دیدار در مراحل پایانی برگزار می‌شد می‌توانست رقابت‌های جام حذفی را بسیار جذاب‌تر کند.

وی با اشاره به بازگشت تیم استقلال به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ادامه داد: این تیم در بازی رفت مقابل تیم ما شرکت نکرد و در حالی‌که نتیجه بازی باید با نتیجه سه بر صفر اعلام می‌شد چراکه ما در زمین بازی حاضر شده بودیم و آنها نیامده بودند، اما در کمال تاسف به دلیل اینکه نام این تیم استقلال است این نتیجه برای ما اعلام نشد و مجبوریم دو مرتبه با این تیم دیدار داشته باشیم. 

انتهای پیام/63020/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول