اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

شهرداری یاسوج باید پاسخگوی خسارت به سازمان صنعت، معدن و تجارت باشد

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به خسارت میلیونی به این سازمان، در مراجع قضایی پیگیر این اقدام هستیم و شهرداری یاسوج باید پاسخگوی اقدامات خود به جهت ضرر و زیان به بیت‌المال باشد.

شهرداری یاسوج باید پاسخگوی خسارت به سازمان صنعت، معدن و تجارت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یوسف تازش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارات وارده به ساختمان و تاسیسات سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد توسط شهرداری یاسوج اظهار داشت: بخشی از اموال و ساخت و سازهای این سازمان و همچنین سازمان محیط زیست در پی اقدامات شهرداری یاسوج تخریب و منجر به خسارت مالی شد.

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی اقدامات شهرداری یاسوج مبنی بر زیرسازی و تعریض خیابان واقع در ضلع شرقی مجتمع ادارات و به‌رغم پیگیری‌ها، مکاتبات و تماس‌های تلفنی این سازمان با شهرداری متاسفانه هیچ‌گونه اقدام و توجهی در این زمینه صورت نگرفت.

تازش افزود: با شروع فعالیت شهرداری در این منطقه، نامه رسمی و همچنین تماس‌های تلفنی متعددی با شهرداری یاسوج صورت گرفت که متاسفانه هیچ‌گونه اقدامی در این زمینه صورت نگرفت و در نتیجه این بی‌توجهی و بی‌مسئولیتی منجر به بروز این خسارات گردید.

وی خاطرنشان کرد: در پی این اقدام غیر اصولی دیوارهای سازمان صنعت و معدن و همچنین محیط زیست استان تخریب و منجر به خسارت میلیونی به این دستگاه‌ها و همچنین تخریب اموال دولتی و منابع بیت‌المال شده است.

تازش با اشاره به محل قرار گرفتن این ادارات در یک شیب ملایم و احتمال ورود سیلاب ناشی از باران به سمت سازمان صنعت و معدن و سایر ادارات پایین دست ابراز داشت: این اقدامات غیر اصولی شهردار باعث تشدید این موضوع خواهد شد و عواقب وخیم این کار بر عهده شهرداری یاسوج خواهد بود.

مسئول روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: هیچ کس منکر خدمات‌رسانی و تلاش پرسنل شهرداری برای خدمات‌رسانی به نقاط مختلف شهر نیست ولی نباید به‌گونه‌ای عمل شود که موجب خسارات مالی به سایر اشخاص حقیقی و حقوقی گردد.

تازش در پایان گفت: با توجه به این بی‌توجهی، در مراجع قضایی پیگیر این اقدام شهرداری هستیم و شهرداری یاسوج باید پاسخگوی اقدامات خود به جهت ضرر و زیان به بیت‌المال باشد.

انتهای پیام/82008/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول