اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن:

تیم پیروز دیدار با شهرداری بم از مدعیان جدی قهرمانی است

دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن گفت: از هر لحاظ آماده دیدار با تیم شهرداری بم در چارچوب رقابت‌های جام حذفی هستیم.

تیم پیروز دیدار با شهرداری بم از مدعیان جدی قهرمانی است

الهام شیخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر شهرداری بم در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و بازیکنان تیم از آمادگی کامل برای این دیدار حساس برخوردار هستند و امیدوارم که بتوانیم یک بازی خوب را برابر این تیم داشته باشیم.

وی با اشاره به تیم شهرداری بم تصریح کرد: این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار داشته و از بازیکنان ملی‌پوش سود می‌برد و به طور حتم یک بازی پایاپای را بین دو تیم مدعی فوتبال بانوان کشور شاهد خواهیم بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم ادامه داد: دو تیم مدعی در فوتبال بانوان کشور در گام اول در رقابت‌های جام حذفی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و پیروز این بازی می‌تواند یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی باشد.

وی گفت: بسیار امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این دیدار را با بازی خوبی که به نمایش می‌گذاریم، بگیریم.

به گزارش فارس، هم‌اکنون تیم فوتبال شهرداری بم با 33 امتیاز در جایگاه نخست رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بانوان و تیم آینده‌سازان میهن با 30 امتیاز و هم‌امتیاز با ملوان در رتبه سوم این جدول قرار دارد.

انتهای پیام/63020/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول