مصطفی کاشیپز امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه ارائه خدمات ورزشی به رانندگان تاکسی از جمله برنامههای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و 500 نفر از رانندگان از استخر و سه هزار و 100 نفر از سالن بدنسازی این سازمان استفاده کردند.
وی برگزاری کلاسهای آموزشی برای سه هزار و 200 نفر از رانندگان تاکسی و وانتبار، حمایت از 16 نفر از رانندگان تاکسی برای تحصیل در رشته تاکسیرانی در مرکز علمی کاربردی شهرداری قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون را از دیگر اقدامات این سازمان عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین بیان کرد: ارائه خدمات کارواش با 25 درصد هزینه واقعی برای رانندگان تاکسی و اعطای جوایز تشویقی به یکهزار دانشآموز ممتاز فرزندان رانندگان تاکسی از دیگر برنامههای سازمان یاد شده است.
این مسئول یادآور شد: رانندگان تاکسی در حفظ قرآن کریم رتبه نخست و در قرائت رتبه سوم را در سطح تاکسیرانان کل کشور کسب کردند که این بیانگر اجرای مطلوب برنامههای فرهنگی و مذهبی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین برای رانندگان است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: 126 شرکت فعال و 22 شرکت غیرفعال تعداد شرکتهای حمل و نقل درون شهری زیر نظارت شهرداری قزوین است.
انتهای پیام/77009/ق20/پو3002