اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

کارخانه آسفالت شهرداری شوشتر به مرحله تولید رسید

شهردار شوشتر از آغاز لکه‌گیری معابر شهری خبر داد و گفت: کارخانه آسفالت شهرداری شوشتر در روزهای گذشته به مرحله تولید رسیده است.

کارخانه آسفالت شهرداری شوشتر به مرحله تولید رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر ظهر امروز در بازدید از معابر شهری شوشتر اظهار کرد: کارخانه آسفالت شهرداری شوشتر در روزهای گذشته رفع نقص شده است و بار دیگر به تولید رسیده است و مشکلی از نظر تولید آسفالت وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه لکه‌گیری معابر شهری ادامه خواهد داشت، افزود: مشکلات زیادی در سطح معابر شهری وجود دارد و در حال لکه‌گیری و رفع مشکلات در معابر هستیم و در این باره با تولیدات آسفالت شهرداری شوشتر این مهم را انجام می‌دهیم.

دُر با اشاره به اینکه قیمت قیر به صورت سرسام‌آوری افزایش یافته است، تاکید کرد: شهرداری‌ها توان خرید نقدی قیر را ندارند و به این دلیل مشکلات زیادی در تامین قیر مورد نیاز کارخانه آسفالت خود دارند و باید برای این مسئله فکری اساسی شود.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه بارها در این زمینه هشدار داده‌ایم، گفت: شهرداری‌های کوچک توان مالی برای خرید قیر ندارند و به این دلیل خدمات‌رسانی به مردم در این شهرداری‌ها به حداقل کاهش خواهد یافت.

وی افزود: بهتر است شهرداری‌ها با یارانه به خرید قیر بپردازند و دولت برای شهرداری‌ها به دلیل ارائه خدمات به مردم تسهیلاتی قائل شود تا مشکلات در این بخش به حداقل کاهش یابد.

دُر افزود: در سطح شهر شوشتر در برخی مناطق نیازمند احداث موانع ترافیکی بودیم که در این زمینه اقدام شد و تاحد زیادی مشکلات ترافیکی برطرف شده است.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول