اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام میرمرشدی در گفت‌و‌گو با فارس:

پیش‌بینی مقام معظم رهبری در مورد آمریکایی‌ها درست بود

نماینده سابق ولی‌فقیه در نیروی هوایی سپاه گفت: همان طوری که قبلاً پیش‌بینی شده بود، آمریکایی‌ها هیچ‌وقت قابل‌اعتماد نیستند و نبوده‌اند، لذا پیش‌بینی مقام معظم رهبری در این خصوص درست از آب در آمد.

پیش‌بینی مقام معظم رهبری در مورد آمریکایی‌ها درست بود

حجت‌الاسلام سید احمد محی‌الدین‌ میرمرشدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه به تازگی از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا 19 فرد و شرکت جدید در لیست سیاه تحریم‌ها قرار داده شدند، اظهار کرد: همان طوری که قبلاً پیش‌بینی شده بود، آمریکایی‌ها هیچ ‌وقت قابل‌اعتماد نیستند و نبوده‌اند لذا پیش‌بینی مقام معظم رهبری در این خصوص کاملاً درست از آب درآمد.

وی با بیان اینکه صاحب‌نظران سیاسی بر این باورند که آمریکایی‌ها هدفشان از عدول در مذاکرات ژنو و قراردادهای ایران صرفا موضوع هسته‌ای نبوده و نیست، متذکر شد: همان‌طور که رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد، چون که حکومت جمهوری اسلامی بر پایه مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به وجود آمده هیچ‌گاه توافق قطعی و نهایی با ایران صورت نخواهد پذیرفت.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در حال حاضر آمریکایی‌ها مدعی شده‌اند که ایران بایستی موشک‌های دوربرد خود را نابود کند و تمام تأسیسات هسته‌ای خودش را تعطیل و نسبت به حقوق بشر تعهد دهد.

وی تصریح کرد: قطعاً راه‌هایی از نظر آنها مبنی بر اجازه دادن به مزدورها و جاسوس‌های نظام سلطه برای فعالیت در ایران و دفاع از رژیم صهیونیستی که علیه مردم بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین و سوریه انجام می‌دهند، مورد نظر است.

میرمرشدی گفت: آنها خواهان این موضوع هستند که ایران از تروریسم حمایت نکند، و منظور آنها از تروریسم قطعاً محور مقاومت در فلسطین و حزب‌الله لبنان و دفاع از بیداری اسلامی در منطقه است.

وی تاکید کرد: اگر چنین خواسته‌هایی توسط آمریکایی‌ها در جلسات بعدی مذاکرات ما با آنها بخواهد عملیاتی شود، بدین معنی است که جمهوری اسلامی ایران باید از انقلابی که خون هزاران شهید آن را آبیاری کرده است، دست بکشد.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: با توجه به این توضیحات که در مورد مسئله انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان داده شد و همان طوری که یکی از مقامات آمریکایی اعلام کرد که «اگر همه تحریم‌ها را به نام هسته‌ای بردارند، تحت عنوان تروریسم یا بهانه‌های دیگر اقدام به مبارزه با ایران خواهند کرد»، مقاومت و ایستادگی نکردن در مقابل اقدامات خصمانه آمریکایی‌ها موجب می‌شود دود آن به چشم کسانی برود که برای انقلاب و سربلندی ایران اسلامی تلاش‌ها و زحمت‌های فراوانی کشیده‌اند.

انتهای پیام/63023/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول