اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس:

مبنای مذاکرات ژنو بازی برد ـ برد است

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مبنای مذاکرات ژنو بازی برد ـ برد است و همه ما باید از تیم مذاکره‌کننده حمایت کنیم.

مبنای مذاکرات ژنو بازی برد ـ برد است

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، شمس‌الله شریعت‌نژاد عصر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید شیرود با تاکید بر اینکه امروز کار کردن به مراتب سخت‌تر از گذشته است و نمی‌توانیم به بودجه دولت زیاد دلخوش کنیم، اظهار کرد: باید بیش از گذشته با نگاه مدیریتی به منابع موجود و فرصت‌های خدادادی منطقه برای رسیدن به توسعه توجه داشته باشیم و منتظر کمک از بالا نباشیم.

وی افزود: برای نیل به این هدف بزرگ علاوه بر تعامل و همدلی نیازمند آن هستیم تا کارها بر پایه رضای خدا و خلق او و دوری از حاشیه‌ها انجام گیرند و همواره باید منافع مردم مقدم بر هر چیز دیگری باشد.

شریعت‌نژاد تصریح کرد: همه ما مسئولیتی داریم و مشخص نیست این فرصت خدمت تا چه زمانی تداوم یابد پس باید از این فرصت برای کمک به حل مشکلات مردم به بهترین شکل ممکن بهره‌گیری کنیم.

وی در ادامه گفت: در دیدار با ریاست جمهوری مشکلات استان به ویژه معضلات راه، آب شرب و اشغال را مطرح کردیم و عنوان کردیم با توجه به استعدادهای زیاد استان در بحث بودجه حق مازندران ادا نشده و نیز به این مسئول گفتیم به نظر می‌آید سیاست‌های کلان کشور به گونه‌ای پیش می‌رود که مردم ما مجبورند برای حل مشکلات زمین‌های خود را که از جمله مرغوب‌ترین زمین‌های کشور است به غیر بومی‌ها بفروشند.

این مسئول ادامه داد: به دلیل مشکلات عدیده به ویژه راه محصولات تولیدی باغی و کشاورزی ما از طریق مسیرهای دورتر به مقصد می‌رسند و این امر به غیر از ضرر و زیان برای تولید مردم منطقه چیزی ندارد و در این شرایط فروش زمین از سوی مردم تنها راهی است که باقی می‌ماند و این مسئله برای آینده این منطقه خوب نیست و باید برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.

شریعت‌نژاد در ادامه به مشکلات مردم در بحث املاک با بنیاد علوی اشاره کرد و خواستار حل آن شد.

وی به مذاکرات و مسائل روز کشور با دنیا اشاره کرد و گفت: امروز در مقطع حساسی قرار داریم و مردم باید انتخاب کنند یا با تکیه به داشته‌های خود و شرایط موجود ادامه دهیم و یا با دنیا تعامل کنیم.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس افزود: مبنای مذاکرات بازی برد ـ برد است و همه ما باید از تیم مذاکره‌ کننده حمایت کنیم، به قول مقام معظم رهبری تیم مذاکره کننده ماموریت دارد و تمام برنامه‌های‌شان رصد می‌شود.

انتهای پیام/86020/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول