اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان:

اظهارات متناقض سران آمریکا درباره توافقات ژنو تاکیدی بر عدم اعتماد به آنان است

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اظهارات متناقض سران آمریکا درباره توافقات ژنو، تاکیدی بر عدم اعتماد به آنان است.

اظهارات متناقض سران آمریکا درباره توافقات ژنو تاکیدی بر عدم اعتماد به آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، سردار حمزه فلاح در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان قروه که عصر امروز در حسینیه شهدای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: رهنمودهای روشنگر مقام معظم رهبری در گام نخست، بی‌اعتمادی به آمریکا را متذکر شدند که این گفته با اظهارات متناقض آنان اثبات شد.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد بسیج اقشار مبنی بر تولید فکر و اندیشه برای به‌کارگیری در همه ارکان جامعه افزود: کارگروه‌های تخصصی اقشار بسیج با شناسایی آسیب‌ها، تهدیدها و فرصت‌های فراروی جامعه و بررسی تخصصی آن و ارائه راهکارهای سازنده، نقش سازنده خود را در دوره حاضر باید ایفا کنند.

فلاح خاطرنشان کرد: این کارگروه‌ها به عنوان عضوی از جامعه، کار کمک و یاری رساندن به دولت و مسئولان اجرایی را نیز انجام می‌دهند.

وی با اشاره به محورهای فعالیت این کارگروه‌ها، گفت: در زمینه مسائل اجتماعی احیای امر به معروف و نهی از منکر به عنوان مهم‌ترین عامل راهبردی در نجات جامعه باید پررنگ شود.

وی نقش دفاعی کارگروه‌های اقشار بسیج را تقویت و ترویج روحیه جهادی اعلام و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس عاملی که موجب پیروزی رزمندگان اسلام شد، روحیه جهادی بود و امروز نیز تنها راه مقابله با تهدید نظامی دشمنان همین عامل است.

فلاح در ادامه به محور فعالیت‌های کارگروه اقتصادی بسیج اقشار اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری جنگ آینده دنیا، جنگ اقتصادی است و از این رو تبیین ویژگی‌های اقتصاد اسلامی از رویکردهای محوری در این راستاست.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان، با تاکید بر معرفی ویژگی‌ها و الزامات اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: این الگوی اقتصادی مناسب‌ترین شیوه برای مقابله با الگوی اقتصادی غرب است.

به گفته فلاح، ایجاد اشتغال و کارآفرینی در مجموعه بسیج و آحاد مردم از ضرورت‌های توسعه اقتصادی است که در این زمینه برخی تسهیلات بانکی جهت‌دار نبوده‌اند و به همین دلیل طرح‌های بی‌ثمری اجرا شده است.

وی تحقیق و پژوهش در راستای اشتغالزایی را یادآور شد و افزود: متاسفانه برخی پژوهش‌ها کتابخانه است و در عرصه عمل وارد نشده که یکی از نمونه‌های آن پایان‌نامه‌های بی‌هدف دانشجویی است.

فلاح متذکر شد: اگر این پایان‌نامه‌ها بر مبنای نیازهای منطقه مورد پژوهش قرار گیرد می‌تواند اثربخشی لازم را در جامعه داشته باشد.

این مسئول بر لزوم هدف‌دار بودن کار تاکید و تصریح کرد: فکر واحد برگرفته از خرد جمعی و عمل واحد بر مبنای آن فکر ملاک عمل ماست.

به گفته فلاح، کارگروه‌های تخصصی بسیج اتاق فکر جامعه هستند که باید در وهله نخست به توانمندی و خودباوری برسد و سپس به جامعه بپردازد.

این مسئول همچنین بر لزوم اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: طرح راهکار سازنده بر اساس اولویت آسیب‌ها نیز مرحله دوم برون‌رفت از تهدید و تبدیل آن به فرصت است.

وی در پایان بر لزوم خروج از سیاست اقتصادی تک‌محصولی تاکید کرد و افزود: نتیجه میز مذاکرات هرچه که باشد، اگر این سیاست همچنان دنبال شود، ما به هیچ موفقیتی دست نخواهیم یافت.

انتهای پیام/79009/ش‌40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول