اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آستارا:

نتایج مذاکرات ژنو موجب خشم صهیونیست‌ها شده است

امام جمعه موقت آستارا گفت: نتایج مذاکرات ژنو موجب خشم رژیم صهیونیستی شده است.

نتایج مذاکرات ژنو موجب خشم صهیونیست‌ها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام ناصر صالحی امروز در نماز جمعه این شهر با گرامیداشت یاد شهید مفتح، اظهار کرد: شهید مفتح نماد وحدت حوزه و دانشگاه است.

وی با بیان اینکه هر سال در سالروز شهادت این شهید بزرگوار روز حوزه و دانشگاه نامیده می‌شود، افزود: شهید مفتح به حوزه و دانشگاه علاقه خاصی داشت و صادقانه در هر دو حوزه خدمت می‌کرد.

خطیب موقت آستارا در ادامه با اشاره به توافق هسته‌ای ایران در ژنو اظهار کرد: تیم مذاکره کننده آمریکا قبل از اینکه به منافع کشور خود بیندیشند به منافع رژیم صهیونیستی توجه دارند.

وی نتایج مذاکرات ژنو را موجب خشم رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد: مذاکره‌کنندگان باید بدانند امروز ایران اسلامی شرایطی را به وجود آورده که آمریکا و دنیای غرب حاضر شده با کشور ما مذاکره کند.

صالحی موضع‌گیری‌های دشمنان علیه ایران را بی‌نتیجه خواند و خاطرنشان کرد: استکبار نمی‌تواند در اینگونه موضع‌گیری‌ها علیه ایران کاری را از پیش ببرد.

وی ایران‌‌هراسی را از دسیسه‌های دشمنان انقلاب و نظام ذکر کرد و یادآور شد: استکبار هرگز نمی‌تواند با معرفی کردن ایران به عنوان محور شرارت به منافع خود دست یابد.

خطیب موقت جمعه آستارا با بیان اینکه ملت ایران هوشیار است، خاطرنشان کرد: ملت ایران در برابر زورگویی‌های آمریکا ایستادگی می‌کند و هرگز اجازه هیچ‌گونه تجاوزی را به دشمنان نمی‌دهد.

انتهای پیام/84001/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول