اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

نیروی انتظامی با بزهکاران مانند یک روانشناس رفتار کند

فرماندار بندرعباس با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برخورد با مسائل گفت: نیروی انتظامی باید با مسائل پیش روی خود متناسب با موضوعات پیش آمده ایفای نقش نماید و در عین اقتدار در برخورد با بزهکاران هم همانند یک روانشناس رفتار کند.

نیروی انتظامی با بزهکاران مانند یک روانشناس رفتار کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ‌احمد مرادی صبح امروز در هشتمین دوره طرح بصیرت ویژه فرماندهان و پرسنل ناجا در استان هرمزگان اظهار داشت: نقش آموزش در زندگی اجتماعی تمام افراد جامعه و همچنین در مجموعه اداری نقش بی‌بدیلی است و بصیرت نیز نوعی آگاهی و لازمه هر دانایی است. 

وی با اشاره به وظایف خطیر و سنگین نیروی انتظامی افزود: برگزاری دوره‌های طرح بصیرت یکی از راهکارهای ارتقای سطح آموزش‌های معنوی و خودسازی نفس در بین یگان‌های نیروهای مسلح و کارکنان ناجا است و باید به صورت مستمر این طرح را دنبال کرد.

فرماندار بندرعباس در ادامه بیان داشت: بصیرت نوعی بینایی و آگاهی بیشتر نسبت به یک وظیفه است و اگر پیوند آن با کار در حوزه دین انجام شد می‌تواند خیلی از ناهنجاری‌ها و خلاهای اجتماعی را در بین افراد جامعه برطرف نماید.

مرادی با توجه به نقش بصیرت در بین آحاد جامعه تصریح کرد: امروزه مرزها حدی ندارند و دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم مرزها را شکسته و برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید با بصیرت و روشنگری و خودسازی نفس در جامعه تلاش کرد و توجه به حفظ ارزش‌ها باید در اولویت کارها قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برخورد با مسائل افزود: نیروی انتظامی باید با مسائل پیش روی خود متناسب با موضوعات پیش آمده ایفای نقش نماید و در عین اقتدار در برخورد با مجرمین و بزهکاران نیز همانند یک روانشناس رفتار نماید.

فرماندار بندرعباس در پایان افزود: باید این دوره‌ها هدفمند و با رویکردهای مهم رفتاری و گفتاری بیشتر از پیش نمود پیدا کند و شاهد تصری آن در کل جامعه باشیم.

انتهای پیام/88007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول