اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

نیروی انتظامی نیاز جامعه آرمانی است

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: نیروی انتظامی نیاز جامعه آرمانی است.

نیروی انتظامی نیاز جامعه آرمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر طهماسبی صبح امروز در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه نیروی انتظامی استان گلستان اظهار داشت: امنیت یکی از شیرین‎ترین واژه‎هایی است که بشر می‎تواند از آن استفاده کند چون اگر امنیت نباشد زندگی شیرین نخواهد شد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با هدف ارتقای نظم و امنیت و برقراری نظم و آرامش عمومی و فردی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حال فعالیت است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: در راس و پیشانی امنیت جامعه ما در تمام سطوح نیروی انتظامی قرار دارد که از کوی و برزن حمایت و حفاظت می‎کند.

وی افزود: بالغ بر 500 نوع ماموریت در کشور وجود دارد که نیروی انتظامی آنها را اجرا می‎کند و این ماموریت‎‎ها بدون تلاش پلیس میسر نخواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: امنیت از قبل از تولد و تا بعد از فوت ادامه خواهد داشت زیرا ممکن است برخی از اتفاقات ناهنجار قبل از تولد در جامعه رخ دهد که ماموریت نیروی انتظامی در آن زمان آغاز می‎شود و تا زمانی که فرد فوت می‎کند که حتی برخی از اختلافات خانوادگی بعد از فوت رخ می‎‎دهد نیروی انتظامی در این حوزه نیز برای برقراری عدالت و امنیت در خانواده‎ها ورود پیدا خواهد کرد، بنابراین نقش کلیدی پلیس در تمام زمان‎ها ملموس است.

طهماسبی اضافه کرد: نیروی انتظامی در مبارزه با ظلم و جنایت همیشه پیشگام بوده و خواهد بود تا ریشه ظلم و ستم را بخشکاند و تمامی کلمات و اهداف در قالب آرامش محقق نخواهد شد جز با حضور با اقتدار پلیس در جامعه که با تلاش‎های خود این واژه‎ها را در جامعه به واقعیت تبدیل خواهد کرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار گلستان اظهار داشت: نیروی انتظامی امروز نیاز جامعه آرمانی است و هر کجا که ناامنی است و اتفاقی می‎افتد نیروی انتظامی با اقتدار وارد می‎شود و نسبت به برقراری نظم و امنیت با اقتدار تمام اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به شعار سال و نیاز به امنیت در عرصه سیاسی و اقتصادی کشور گفت: زمانی که سرمایه‎گذاری در جامعه قصد ارتقای سطح اقتصادی کشور را دارد و می‎خواهد به جامعه خود خدمت کند نیاز دارد تا در این حوزه امنیت و آرامش حکم‎فرما باشد که باز هم در این عرصه حضور پلیس و نیروی انتظامی مقتدر کاملا احساس می‎شود.

طهماسبی بیان کرد: بدون امنیت خوراک لذت‎بخش، خانواده شاداب، شغل مناسب و درآمد و روزی حلال در کنار آرامش تحقق نخواهد یافت.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی باید عزت، اقتدار و کارآمدی خود را در زندگی مردم نهادینه کند تا آرامش و احساس آرامش در جامعه و در خانواده‎ها لمس شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: نام پلیس همانقدر که برای قانون‎شکنان وحشت‎‎آفرین است برای مردم نماد آرامش و امنیت است و نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‎های امنیتی و در بحران‎ها در کنار دستگاه‎های امدادی می‎تواند آرامش نهایی را در جامعه به ارمغان بیاورد.

وی در پایان ابراز داشت: امیدواریم تمامی دستگاه‎های اجرایی در طرح زمستانه‎ای که در سطح استان اجرا می‎شود موفق باشند و بتوانند آرامش لازم را برای مردم در طول سفرهای زمستانه فراهم کنند.

انتهای پیام/83004/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول