اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد

همکاری نیروی انتظامی و محیط زیست قم برای کنترل مناطق حفاظت شده

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم از همکاری مشترک این اداره کل با نیروی انتظامی استان برای گشت، کنترل و پایش مناطق حفاظت شده و تحت مدیریت استان خبر داد.

همکاری نیروی انتظامی و محیط زیست قم برای کنترل مناطق حفاظت شده

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، محمودعلی رکنی گفت: این اداره کل در راستای انجام وظایف قانونی خود و حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی، در صدد همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی و همدلی و مشارکت آحاد جامعه است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات گسترده اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به منظور افزایش ضرایب حفاظتی و امنیتی در مناطق زیرپوشش خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با توجه به وسعت دامنه فعالیت‌ها و گستردگی حوزه پوشش از جمله بخش‌های اثرگذار در تامین امنیت و حفاظت از مناطق مختلف است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم ضرورت افزایش بهره‌وری و استفاده از همه‌ی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود را مورد توجه قرار داد و گفت: در راستای توسعه و ارتقای سطح کمی و کیفی کنترل و نظارت در مناطق زیرپوشش مدیریت استان، ایجاد تعامل و همکاری با نیروی انتظامی و انجام ماموریت‌های مشترک اهمیت زیادی دارد.

وی از موافقت فرماندهی نیروی انتظامی استان قم با پیشنهاد اداره کل حفاظت محیط زیست استان برای همکاری و گشت و کنترل‌های مشترک خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌های به عمل آمده اجرای گشت مشترک در مناطق زیرپوشش انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول