اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

نیروی انتظامی با رعایت اصل مردمداری حافظ نظم و امنیت است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی با رعایت اصل مردمداری و اخلاق‌مداری برای حفظ و ارتقای نظم و امنیت در کشور گام برمی‌دارد.

نیروی انتظامی با رعایت اصل مردمداری حافظ نظم و امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی صبح امروز در جمع سربازان سردوشی‌بگیر مرکز آموزش فرعی صاحب الزمان(عج) اظهار داشت: خدمت سربازی به عنوان یکی از مراحل زندگی منجر به کسب تجاربی می‌شود که می‌توان از آن به عنوان یک سرمایه ارزشمند یاد کرد.

وی از سربازان به عنوان الگوی ایثار، رشادت و نظم در جامعه یاد کرد و افزود: لباس سربازی لباس مقدسی است که باید به این لباس افتخار کرد.

وی سربازی را تمرین درس صبر، استقامت، شهامت و پایداری دانست و تأکید کرد: سربازان باید با درک صحیح ارزش این دوران به خوبی از آن استفاده کرده و در راه خدمت به مردم و جلب رضای خداوند متعال بکوشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام سربازان را به داشتن اخلاق نیکو دعوت کرد و گفت: برخورد شایسته با مردم، حفظ اسرار و رعایت حفاظت گفتار از ویژگی‌های مهم و اساسی برای تامین کنندگان امنیت بوده که باید سربازان به این صفات حسنه مجهز باشند.

وی در ادامه به جایگاه سربازان در نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید با صلابت، ایمان و اعتقاد قلبی خود به دشمنان بفهمانیم که ما سربازان ایران اسلامی میراث‌دار خون پاک شهدایمان هستیم.

این مسئول انتظامی در ادامه سخنان خود ضمن مهم برشمردن اقدامات و وظایف کارکنان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت عنوان داشت: تامین امنیت برای مردم عبادت بوده و کار در این راه بسیار ارزشمند و دارای اجر معنوی بسیار است.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با رعایت اصل مردمداری و اخلاق‌مداری برای حفظ و ارتقای نظم و امنیت در کشور گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/2246/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول