اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان مطرح کرد

استفاده نیروی انتظامی کرمان از امکانات نوین در مبارزه با قاچاقچیان

فرمانده انتظامی کرمان گفت: استفاده از امکانات نوین در برخورد با قاچاقچیان پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان را به یک پلیس علمی تبدیل کرده است.

استفاده نیروی انتظامی کرمان از امکانات نوین در مبارزه با قاچاقچیان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین چناریان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف 849 کیلوگرم مواد مخدر و هلاکت یک شرور مسلح در جنوب استان گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد افیونی، پلیس کرمان پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و واحدهای عملیاتی دستگیری اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان‌های جنوبی با کنترل تحرکات این باند قاچاق مسلحانه‌ شامگاه گذشته‌ پس از اطمینان از بارگیری و حمل مواد از سوی این باند و قصد انتقال این محموله از مسیر استان کرمان‌ مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را تحت کنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطر ‌نشان کرد: قاچاقچیان با عبور از مناطق صعب‌العبور و کویری اطراف شهرستان رودبار در جنوب استان‌ کرمان قصد انتقال محموله مواد افیونی را داشتند، اما در کمین ماموران انتظامی گرفتار و بدون توجه به دستور توقف پلیس‌ با تیراندازی و افزودن بر سرعت خود قصد فرار داشتند که با عکس‌العمل به موقع ماموران انتظامی و در یک درگیری چند ساعته متوقف شدند.

چناریان با بیان اینکه در این عملیات یک شرور مسلح به هلاکت رسید، تصریح کرد: ماموران انتظامی دو دستگاه خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 849 کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از امکانات نوین در برخورد با قاچاقچیان پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان را به یک پلیس علمی تبدیل کرده است، بیان داشت: در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران انتظامی‌ مرزهای استان کرمان به ناامن‌ترین مرزها برای سوداگران مرگ تبدیل شده است.

انتهای پیام/2446/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول