اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تکمیل حلقه اطلاع‌رسانی

خبرگزاری فارس در استان زنجان خبرنگار جذب می‌کند

خبرگزاری فارس در زنجان برای تکمیل حلقه اطلاع‌رسانی خود اقدام به جذب خبرنگار در سطح شهرستان‌های استان زنجان از میان جوانان علاقه‌مند می‌کند.

خبرگزاری فارس در استان زنجان خبرنگار جذب می‌کند

سرپرست خبرگزاری فارس در استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نیاز این خبرگزاری به خبرنگار در سطح استان زنجان و به ویژه شهرستان‌های استان زنجان اظهار داشت: این خبرگزاری در شهرستان‌های استان نیاز به خبرنگار و رابط خبری برای پوشش اخبار شهرستان‌ها دارد.

قنبر رسولی آشنایی با اصول و ساختارهای خبرنویسی را از شرایط الزامی برای جذب خبرنگار در این خبرگزاری دانست و اضافه کرد: تعهد و صلاحیت اخلاقی و همچنین مدرک تحصیلی کارشناسی نیز دیگر شرط پذیرش خبرنگار در این خبرگزاری است.

مسئول خبرگزاری فارس در استان زنجان با بیان اینکه خبرنگاران دارای شرایط فوق به صورت حق‌التحریری در این خبرگزاری جذب می‌شوند، تصریح کرد: علاقه‌مندان متعهد به کار در این حرفه در سطح شهرستان‌های‌ زنجان، ابهر، خرم‌دره، خدابنده، ماهنشان، طارم، ایجرود و سلطانیه می‌توانند با مراجعه به دفتر خبرگزاری در زنجان یا تماس با شماره تلفن 5257188 در مورد سایر شرایط آگاه شوند.

شایان ذکر است، علاقمندان می‌توانند به دفتر خبرگزاری فارس زنجان در خیابان 17 شهریور، روبه‌روی بازارچه 22 بهمن، خیابان شهید پیر محمدی پلاک یک مراجعه کنند.

انتهای پیام/73004/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول