اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ناحیه 3 اوقاف مشهد:

خدمات خبرنگاران سبب حساسیت در حراست از موقوفات شده است

رئیس اداره ناحیه 3 اوقاف مشهد گفت: خدمات انجام شده توسط خبرنگاران بقاع متبرکه سبب مراجعه بیشتر به بقاع و حساسیت در حراست از آنها شده است.

خدمات خبرنگاران سبب حساسیت در حراست از موقوفات شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا کلالی ظهر امروز در جلسه تقدیر از خبرنگاران افتخاری بقاع متبرکه اوقاف مشهد که در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: این حرکت موجب اطلاع‌رسانی بیشتر از خدمات این اداره شده است.

وی افزود: ما پشتیبان این گروه خدمتگزار قرآن و عترت هستیم و هیئت امنای بقاع متبرکه موظف به همکاری کامل با آنها هستند.

کلالی یادآور شد: اوقاف مشهد به 4 اداره تقسیم شده که اداره ناحیه 2 و 4 مربوط به موقوفات، اداره ناحیه یک مربوط به موقوفات و امور یک بقعه متبرکه و اداره ناحیه سه مربوط به بقاع متبرکه است.

همچنین مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با تقدیر از خبرنگاران افتخاری، آنها را بازوی اطلاع‌رسانی و چشم بینای روابط عمومی در سطح اوقاف استان دانست.

سیدمحمد فتحی افزود: ظرفیت‌های زیادی در حوزه اوقاف برای اطلاع‌رسانی وجود دارد البته مردم به‌ شدت نیازمند این اطلاعات فرهنگی هستند.

وی اظهار کرد: از زمان آغاز  به کار این گروه، تعداد اخبار کار شده از سوی رسانه‌های گروهی به ویژه خبرگزاری‌ها از مجموع خدمات اوقاف چند برابر شده است.

فتحی با تقدیر از مدیران روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها به ‌خاطر انعکاس اخبار تهیه شده از سوی روابط عمومی اداره‌کل اوقاف استان، خاطرنشان کرد: تشکیلات اوقاف متعلق به قرآن و اهل بیت (ع) است و انتشار اخبار آن ترویج فرهنگ قرآن و عترت را به ‌دنبال دارد.

در همین جلسه مسئول خبرنگاران افتخاری روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: برنامه آموزش به طریق تلفنی، مکاتبه‌ای و کارگاهی برای خبرنگاران ادامه دارد.

حامد صادقی افزود: برخی در کارگاه‌های آموزشی فقط به بیان مطلب علمی و ارتباطات می‌پردازند و دانش‌پژوه پس از قبولی در آزمون هنگام عمل کارایی ندارد لذا باید آموزش‌ها را کاربردی‌تر پیگیری کرد تا شاهد خروجی مناسب از کارگاه‌ها، وقت و هزینه صرف شده باشیم.

این گزارش می‌افزاید: در این جلسه خبرنگاران افتخاری نقطه نظرات خود را در خصوص فعالیت‌های این حوزه با رئیس اداره ناحیه 3 اوقاف این شهرستان مطرح کردند و دغدغه‌های خبرنگاران حاضر در جلسه بیان و از سوی مسئولان حاضر پاسخ‌های لازم ارائه و قول پیگیری داده شد. 

انتهای پیام/2202/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول