اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

خبرنگاران نقش مهمی در هدایت و لغزش جامعه دارند

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت:خبرنگاران نقش مهمی در هدایت و لغزش جامعه دارند.

خبرنگاران نقش مهمی در هدایت و لغزش جامعه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قلمکاریان دوشنبه‌شب در آیین مراسم امضای تفاهم‌نامه مرکز دوره‌های تخصصی دانشگاه علمی کاربردی مرکز فرهنگ و هنر و خانه مطبوعات استان اصفهان با بیان اینکه اصحاب مطبوعات گوش شنوا و زبان گویای مردم هستند، ‌اظهار داشت: جایگاه اهل قلم بسیار بالا است؛ چنانکه خداوند موقع خلقت انسان خود را کریم یاد می‌کند، اما زمانی که نخستین سوره بر پیامبر نازل شد و خدا قسم به قلم یاد کرد به دلیل جایگاه والا قلم خود را اکرم یاد کرد.

وی افزود: خداوند در نخستین آیات نازل شده قسم به قلم یاد می‌کند و این چیزی جز اهمیت جایگاه بالای علم و دانش و نگارش نیست.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: امیدواریم با این دوره‌ها کار حرفه‌ای در حوزه خبرنگاری صورت گیرد و دانشگاه فرهنگ و هنر بتواند خبرنگاران حرفه‌ای در خدمت جامعه خبری پرورش دهد.

وی ادامه داد: اگر قلم لغزش پیدا کند جامعه لغزش پیدا می‌کند و اگر قلم به درستی نگارش کند یک جمعیت را هدایت و از انحراف نجات می‌دهد و خبرنگاران در چنین جایگاه مهمی قرار دارند.

قلمکاریان با بیان اینکه مطبوعات رکن چهارم دموکراسی است، گفت: درصدد هستیم تا مهرماه آینده دوره کارشناسی ارشد حوزه خبری را در این مرکز راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/63012/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول