اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس عنوان کرد

راه‌اندازی صنعت افزایش ماندگاری محصولات کشاورزی در عنبرآباد

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین صنعت افزایش ماندگاری محصولات کشاورزی در شهرستان عنبرآباد به زودی راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی صنعت افزایش ماندگاری محصولات کشاورزی در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی بعد از ظهر امروز در بازدید از اداره آبیاری جیرفت اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از حلقه‌های چاه آب جنوب کرمان غیرمجاز هستند، باید در زمینه ساماندهی آنها اقدام لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه بحث انتقال آب به مناطقی که حق‌آبه داشتند را در دستور کار قرار دایم تا خسارت‌های وارد شده در این زمینه جیران شود، افزود: بزرگترین کاری که در منطقه جنوب کرمان در زمینه انتقال آب انجام می‌شود، انتقال آب از دریای عمان به شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد است.

عارفی با اشاره به لزوم فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای توسعه و پیشرفت شهرستان تصریح کرد: نخستین صنعت افزایش ماندگاری محصولات کشاورزی در شهرستان عنبرآباد به زودی راه‌اندازی می‌شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در زمینه انتقال شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان به این منطقه گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و مذاکراتی که با وزیر نیرو شده است، باید شرکت توزیع نیروی برق در جنوب مستقر شود.

انتهای پیام/2655/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول