اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

توزیع سموم کشاورزی در مازندران نامناسب است

استاندار مازندران با اعلام اینکه وضعیت توزیع سم کشاورزی در مازندران نامناسب است، گفت: جرائمی که برای متخلفان در این بخش در نظر گرفته می‌شود، متناسب با زیان وارده نیست.

توزیع سموم کشاورزی در مازندران نامناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در کارگروه سلامت استان مازندران با اشاره به وضعیت نامناسب توزیع سموم کشاورزی در مازندران اظهار داشت: توزیع سموم در مازندران باید به طور ویژه مورد رسیدگی واقع شود.

وی با اشاره به اینکه کیفیت بسیاری از سموم موجود در مازندران به دلیل وارداتی بودن مناسب نیست، خاطر نشان کرد: سموم موجود در مازندران از کشور چین وارد می‌شود.

فلاح در ادامه به استقرار مراکز توزیع سم در کنار سوپر مارکت‌ها اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های نظارتی در حین نظارت به این موضوع نیز دقت نظر داشته باشند.

وی درباره فعالیت واحدهای توزیع سموم کشاورزی بیان داشت: نسبت به جلوگیری فعالیت واحدهای که مجوز برای عرضه سم ندارند اقدام شود و واحدهای عرضه کننده سم نیز باید مناسب‌سازی شوند.

استاندار مازندران در ادامه خواستار ورود جدی‌تر سازمان جهاد کشاورزی در بحث عرضه سم در سطح استان شد و اظهار داشت: نوع مجازاتی که برای توزیع‌کنندگان سم غیرمجاز در نظر گرفته می‌شود ناچیز است.

این مسئول درباره نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی در سطح استان مازندران گفت: ساز و کار مناسبی برای نظارت بر مراکز توزیع مواد غذایی در استان مازندران لحاظ شود.

استاندار مازندران خواستار ورود جدی‌تر دستگاه حاکمیتی بر عملکرد مراکز توزیع عرضه مواد غذایی در استان مازندران شد و تصریح کرد: سموم تاریخ مصرف گذشته در بازار مازندران باید جمع‌آوری شوند.

وی درباره وضعیت کشتارگاه غرب استان مازندران گفت: برای احداث کشتارگاه‌ در غرب مازندران نیاز است که دستگاه‌های مجری نسبت به معرفی بخش خصوصی اثرگذار اقدام کنند.

انتهای پیام/86004/ع/30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول