اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بازرگانی مازندران خبر داد

فعالیت 87 توزیع کننده غیرمجاز سموم کشاورزی در مازندران

معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی گفت: 87 واحد توزیع‌کننده فاقد پروانه کسب در مازندران در حال فعالیت هستند که در هشت ماهه امسال این متخلفان 200 میلیون ریال جریمه شدند.

فعالیت 87 توزیع کننده غیرمجاز سموم کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین اصغرزاده صبح امروز در جلسه کارگروه سلامت استان مازندران با اعلام اینکه 504 واحد صنفی توزیع سموم غیرمجاز کشاورزی در مازندران در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: 87 واحد صنفی توزیع سم فاقد پروانه مجاز هستند.

وی تصریح کرد: 17 درصد از مراکز توزیع سموم از سوی اتحادیه اصناف و با همکاری نیروی انتظامی پلمپ شدند و به همه واحدهای غیرمجاز نیز اخطار پلمپ داده شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی مازندران فرایند پلمپ واحد متخلف را دو ماه اعلام کرد و گفت: تعدادی از واحدهای پس از اخطار نسبت به دریافت مجوز اقدام کردند.

این مسئول بیان داشت: 15 واحد متخلف به اخطارهای اعلام شده توجه نکردند و برخی از این مراکز در حال دریافت مجوز هستند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اقدامات قانونی مجلس برای بازنگری در صدور دریافت مجوز اظهار داشت: قانون‌گذار دریافت پروانه کسب را مشکل کرد.

وی تعداد بازرسی انجام شده توسط بازرسان سازمان بازرگانی در هشت ماهه گذشته را بیش از 758 مورد اعلام کرد و گفت: متخلفان غیر مجاز توزیع سم در مازندران 200 میلیون ریال جریمه شدند.

اصغرزاده اضافه کرد: پرونده متخلفان به تعزیرات ارسال شد و کار بازرسی با توجه به تاکید کارگروه سلامت نیز در دستور کار صنعت،معدن و تجارت مازندران است.

انتهای پیام/86004/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول