اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 27 تا 29 آذرماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری سی‌وششمین دوره مسابقات قرآنی استانی خراسان‌جنوبی به میزبانی سربیشه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه گفت: سی‌وششمین دوره مسابقات قرآنی خراسان جنوبی با شرکت 307 نفر از 27 تا 29 آذرماه جاری با شرکت برگزیدگان شهرستانی در سربیشه برگزار می‌شود.

برگزاری سی‌وششمین دوره مسابقات قرآنی استانی خراسان‌جنوبی به میزبانی سربیشه

حمید بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: سی‌وششمین دوره مسابقات قرآنی خراسان جنوبی در به میزبانی سربیشه از 27 تا 29 آذرماه جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این مسابقات با هدف آشنایی با قرآن برگزار می‌شود، افزود: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات روز چهارشنبه 27 آذرماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مهدیه این شهرستان با حضور فرماندار سربیشه، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

شرکت 179 نفر در بخش خواهران مسابقات قرآنی خراسان‌جنوبی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه ادامه داد: در مسابقات قرآنی خراسان جنوبی 307 نفر از برگزیدگان دوره مسابقات شهرستانی شرکت می‌کنند.

بهادری با بیان این‌که این مسابقات در سه رشته حفظ، قرائت و ترتیل برگزار می‌شود، یادآور شد: تعداد 179 نفر در بخش خواهران و 128 نفر در بخش برادران در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی به محل برگزاری این دوره از مسابقات اشاره و اضافه کرد: مسابقات بخش برادران در سالن ارشاد و بخش خواهران در سالن نواب صفوی سربیشه برگزار می‌شود.

حضور 10 داور کشوری برای داوری مسابقات قرآنی خراسان‌جنوبی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه با بیان این‌که مسابقات قرآنی خراسان جنوبی در دو بخش بزرگسالان بالای 16 سال و زیر 16 سال برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از مسابقات در بخش بالای 16 سال 164 نفر و در بخش زیر 16 سال 143 نفر شرکت می‌کنند.

بهادری یادآور شد: تعداد 10 نفر داور کشوری در سی‌وششمین دوره از مسابقات قرآنی خراسان‌جنوبی به داوری می‌پردازند.

وی ادامه داد: از این تعداد پنج نفر در بخش خواهران و پنج نفر در بخش برادران به امر داوری این مسابقات می‌پردازند.

هزینه‌کرد اعتبار 30 میلیون تومانی برای برگزاری مسابقات قرآنی خراسان‌جنوبی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه اذعان داشت: برای برگزاری این دوره از مسابقات حدود 30 میلیون تومان از اعتبارات شهرستانی و استانی هزینه می‌شود.

بهادری با بیان این‌که افراد برگزیده در این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه می‌یابند، خاطرنشان کرد: مرحله کشوری مسابقات قرآنی فروردین‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/22481/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول