اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سابق ارزوئیه:

طرح جامع شهر ارزوئیه تدوین شده است

شهردار سابق ارزوئیه گفت: طرح جامع شهر ارزوئیه تدوین شده است.

طرح جامع شهر ارزوئیه تدوین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارزوئیه، مسعود مرادی بعد از ظهر امروز در آیین معارفه شهردار ارزوئیه، اظهار داشت: طی چند سال گذشته برای شهرستان ارزوئیه خیلی کار شده است و این امر از تغییراتی که در مبلمان شهری ایجاد شده معلوم است.

وی افزود: بنده پس از شهردار شدن ترتیبی دادم که 22 هزار متر مربع روکش آسفالت کشیده شود، ما برخی از میدان‌ها را ساماندهی کرده و ترافیک شهری را به حد قابل توجه کم کردیم، یکی از افتخارات ما این بود که برای مردم شهرستان کاری انجام گیرد که به لطف خدا صورت گرفته است.

شهردار سابق ارزوئیه تصریح کرد: بنده از سال‌های پیش دنبال طرح تفصیلی و جامع شهر ارزوئیه بودم که به لطف خدا تمام کارهایش انجام شده و با تشکیل جلسه شورای عالی که در استان کرمان برگزار می‌شود، مشکلات احتمالی آن رفع می‌شود و به تایید می‌رسد.

وی افزود: برای بهشت زهرا (س) و سایت زباله شهرستان ارزوئیه هم در مجموع 14 زمین هکتار زمین گرفته شده است و کروکی بهشت زهرا (س) کشیده شده و سایت زباله راه‌اندازی شده است.

مرادی با اشاره به اینکه من حداقل مدافع 10 هزار نفر بودم، بیان کرد: شهرداری ارزوئیه را با 500 میلیون بدهی و حساب بانکی خالی تحویل گرفته‌ام و شکر خدا امروز بدهی‌ها پرداخت شده و هیچ کارمندی حقوق معوقه ندارد، درآمد شهرداری چند برابر شده است و این نشان از رشد دارد.

شهردار سابق ارزوئیه، ارتقای چارت سازمانی را از جمله اقدامات مهم خود در دوران مدیریت خواند و اذعان داشت: تلاش ما این بود که بدون صرف هزینه‌های کلان پروژه‌های عمرانی را به اتمام برسانیم، مثلا ما سکوی نماز در بهشت زهرا (س) را با حدود 6 میلیون تومان تمام کردیم در حالی که اگر به  پیمانکار می‌دادیم، بالای 40 میلیون تومان از ما پول می‌خواست.

مرادی به شهردار جدید ارزویئه تبریک گفت و افزود: شهرستان ارزوئیه هنوز هم جا برای کار کردن دارد و باید بیش از این حرف‌ها فعال باشد.

رضا گلچمن‌پور، شهردار ارزوئیه نیز طی سخنانی گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی برای همگان افتخار است و من هم افتخار می‌کنم و بر خود می‌بالم که باید به مردم عزیزم خدمت کنم.

وی در پایان بیان داشت: من فردی از دیار ارزوئیه هستم و با کارکنان شهرداری ارزوئیه نشان می‌دهیم که این خطه چه ظرفیت‌هایی دارد.

انتهای پیام/80024/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول