اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

طرح جامع ساماندهی ورودی‌های تبریز در حال تهیه است

شهردار تبریز گفت: طرح جامع ساماندهی ورودی‌های تبریز در حال تهیه است.

طرح جامع ساماندهی ورودی‌های تبریز در حال تهیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با اعلام اینکه ورودی‌های شهر در حکم معرف و تابلوی شهر هستند از وضعیت نامناسب ورودی‌های سه‌گانه ابراز نارضایتی کرد و گفت: ورودی‌های سه‌گانه تبریز در غرب، شرق و جنوب غرب به هیچ عنوان در شأن تاریخ، فرهنگ و گذشته تاریخی این شهر و مردم آن نیست و باید طرحی اساسی و کلان برای احیا، بازسازی، مناسب‌سازی و ساماندهی این ورودی‌ها تدوین و اجرایی شود.

شهردار تبریز ادامه داد: بر همین اساس و به عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های کاری خود، طی ابلاغی به مناطق شهرداری‌های 6، هفت، پنج و نیز معاونت‌ها و سازمان‌های مرتبط، خواستار تهیه و تدوین طرحی جامع برای تحقق این امر شده‌ام تا حداقل تا پایان امسال نسبت به نهایی‌سازی و اجرایی کردن این طرح اقدام شود.

نجفی ابراز امیدواری کرد که طرح ساماندهی ورودی‌های سه‌گانه شهر که یکی از تأکیدات شورای اسلامی شهر و شهروندان نیز است، در کمترین زمان ممکن عملیاتی و اجرایی شود.

تأکید شهردار تبریز بر تسریع روند تدوین بودجه 93

شهردار تبریز بر ضرورت تسریع در روند تدوین و جمع‌بندی لایحه بودجه سال 93 شهرداری تبریز و تقدیم به موقع آن به شورای اسلامی شهر تأکید کرد.

نجفی در جمع مدیران ارشد شهرداری با تأکید بر اینکه بودجه سالانه اساس و محور برنامه‌ریزی‌ها و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی خدماتی یک ساله شهرداری است، خواستار جمع‌بندی سریع پیشنهادات مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه توسط ستاد بودجه شهرداری شد.

شهردار تبریز، دقت در بودجه‌ریزی صحیح، منطقی و مبتنی بر واقعیت‌های درآمدی و شاخص‌های تحققی را زمینه‌ساز تحقق حداکثری بودجه پیشنهادی و نیز مدیریت صحیح درآمدها و هزینه‌های جاری و عمرانی دانست و ابراز امیدواری کرد که لایحه سال آینده شهرداری با بالاترین و منطقی‌ترین ردیف‌های درآمدی تدوین شود.

در این نشست، نجفی خواستار پیش‌بینی ردیف‌ها و منابع درآمدی جدید و پایدار، بازنگری در برخی کدها و ردیف‌های درآمدی، توجه جدی به پیش‌بینی بودجه‌های سرمایه‌گذاری، اوراق مشارکت و تسهیلات کلان بانکی، برنامه‌ریزی برای کاهش هزینه‌ها، پیش‌بینی پروژه‌های بزرگ و کلان در بودجه سال آینده و رفع موانع و محدودیت‌های موجود بر سر راه تحقق درآمدهای مورد نظر از طریق ستاد بودجه شهرداری شد.

شهردار تبریز در عین حال از مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری خواست با ارایه و تقدیم به موقع بودجه‌های پیشنهادی خود به این ستاد زمینه را برای تدوین، تنظیم و تقدیم به موقع لایحه بودجه سال آینده شهرداری به شورای شهر فراهم کنند.

گفتنی است؛ بر اساس پیش‌بینی‌های انجام گرفته، لایحه سال آینده شهرداری تبریز برای مدیریت بهتر و هدفمندتر شهر و نیز موفقیت در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی و از سوی دیگر ارائه خدمات حداکثری به شهروندان در سقف 30 هزار میلیارد ریال تدوین و تقدیم شورای اسلامی شهر خواهد شد.

انتهای پیام/60002/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول