اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سابق استاندار گلستان خبر داد

خریداری 4 فروند هواپیمای ایرباس توسط شرکت گلستانی

معاون سابق امور عمرانی استاندار گفت: یک شرکت هواپیمایی تعداد چهار فروند هواپیمای ایرباس برای گلستان خریداری کرد که طی مدت یک تا دو ماه آینده این هواپیماها در فرودگاه گرگان مستقر خواهند شد.

خریداری 4 فروند هواپیمای ایرباس توسط شرکت گلستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود عصر امروز در مراسمی که به پاس تجلیل از زحمات دوران مسئولیتش در استانداری گلستان به همت دو ارگان دولتی و خصوصی در سالن اجتماعات محیط زیست گلستان ترتیب داده شده بود، اظهار داشت: هر آنچه در توان داشتیم برای خدمت به مردم و توسعه گلستان به کار گرفتیم که در این مسیر موفقیت‎های زیادی حاصل شد، گرچه ضعف‎ها و کاستی‎هایی نیز وجود دارد.

وی شکوفایی پروژه‎های عمرانی در گلستان را ماحصل تلاش‎های مجموعه‎ای بزرگ دانست و تصریح کرد: تمامی همکاران، مدیران، کارشناسان، شهرداران، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، اصحاب رسانه، انجمن‎های مختلف صنفی و تخصصی، اساتید دانشگاه و مجموعه زیادی که با کوشش‎های فراوان در سایه تدبیر و برنامه‎ریزی‎های مناسب در بخش عمرانی نقش‎آفرینی کردند و ما فقط تلاش کردیم در این مسیر تسهیل‎کننده کارها باشیم.

در حوزه زیربنایی با جدیت ورود کردیم

معاون سابق امور عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه اساس کارمان در پذیرش مسئولیت؛ تقسیم کار در حوزه‎های مختلف بوده است، افزود: تلاش شد تا از هدررفت هزینه‎ها و نیروی انسانی جلوگیری شود و با یک هماهنگی، انسجام، دوستی و تعامل در مجموعه حرکت کنیم تا راهی که آمده‎ایم و در آینده پیش گرفته خواهد شد با موفقیت دنبال شود.

دادبود با اشاره به اینکه در حوزه زیربنایی با جدیت ورود کردیم، خاطرنشان کرد: در حوزه‎های فرهنگی، اجتماعی، تولیدی و اقتصادی در معاونت‎های مختلف استانداری اتفاقات خوبی رقم خورد.

وی ادامه داد: در حوزه‎های مختلف به تخصص پایبند بودیم و همه تمرکزمان را به زیربنا و زیرساخت معطوف کردیم چرا که معتقد بودیم اساس توسعه از این نقطه سرمنشاء می‎گیرد.

چتر سیاست را از روی موضوعات فنی برداشتیم

معاون سابق امور عمرانی استاندار گلستان یادآور شد: در بخش زیرساختی پروژه‎هایی که اساسی‎تر، راهبردی‎تر و مهمتر بودند در اولویت اجرا قرار گرفتند و همواره سعی کردیم موضوعات فنی را سیاسی نکنیم چراکه هر وقت موضوعات فنی تبدیل به موضوعات سیاسی شود حتما مشکلاتی حادث خواهد شد لذا چتر سیاست را از روی موضوعات فنی در حوزه کارشناسی و ظرفیت‎ها برداشتیم.

دادبود با بیان اینکه از همه اقشار و طیف‎های سیاسی در حوزه‎های کارشناسی استفاده شد، خاطرنشان کرد: هر کسی که می‎توانست به توسعه استان کمک کند به کار گرفتیم و این جزو اصولی بود که از ابتدای کارمان به آن پایبند بودیم، شاید خیلی از ظرفیت‎های استان را بشناسیم اما برای توسعه استان یک جریان، فکر و حرکت نمی‎تواند کاری از پیش ببرد.

وی اتمام پروژه‎های نیمه‎تمام را یکی از اولویت‎های مسئولیت خود در استانداری گلستان عنوان کرد و اظهار داشت: فناوری‎های نوین، تامین منابع مالی، احترام به بخش خصوصی و سرمایه‎گذار، توانمندسازی شهرداری‎ها و پیمانکاران بومی، ایجاد یکپارچگی در ساختار مدیریت عمرانی استان، توجه ویژه به برنامه‎ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از دیگر رویکردهای مهم و مورد توجه ما بود.

30 هزار واحد مسکن‎مهر در گلستان ساخته شد

معاون سابق امور عمرانی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه استفاده از بخش خصوصی راهگشای مشکلات پروژه‎های عمرانی و غیرعمرانی است، گفت: در تمام تصمیم‎گیری‎های‎مان سعی کردیم تا از تجربیات و تخصص اصناف مختلف، سازمان‎های مردم‌نهاد و تخصصی استفاده کنیم.

دادبود با بیان اینکه مسکن ‎مهر یکی از اقدامات مثبت نهم و دولت دهم بود، خاطرنشان کرد: 30 هزار واحد مسکن‎مهر در گلستان ساخته شد البته مشکلاتی نظیر زیرساخت‎ها در این پروژه وجود داشت که عزم دولت یازدهم نیز بر تداوم این پروژه قرار گرفته است.

وی از اجرای طرح‎های گردشگری و ساخت هتل چهار ستاره و پنج ستاره خبر داد و گفت: تعدادی از این هتل‎ها به مرحله بهره‎برداری رسید و تعدادی نیز در دست اجراست.

بافت تاریخی گرگان نیازمند مدیریت ویژه است

معاون سابق امور عمرانی استاندار گلستان افزود: مجتمع‎های تفریحی نسبتا بزرگی در گلستان پیش‎بینی شده که عملیات اجرایی برخی از آنها نظیر آسمانه بزرگ دریای خزر، پارک آبی در گنبدکاووس، مجموعه سیاحتی زیارتی مختومقلی فراغی، جزیره آشوراده، ثبت برج قابوس و بافت تاریخی گرگان آغاز شده است.

دادبود با تاکید بر اینکه بافت تاریخی گرگان نیازمند مدیریت ویژه است، ابراز داشت: این مسئله باید در داخل مدیریت شهری اعمال شود.

وی از ساخت 65 کیلومتر بزرگراه در طی چند سال اخیر در گلستان خبر داد و گفت: 453 کیلومتر راه روستایی و 104 کیلومتر راه اصلی ساخته و بهسازی شده است.

خریداری 4 هواپیمای ایرباس

معاون سابق امور عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه در بخش حمل و نقل هوایی فرودگاه گرگان پذیرای هواپیماهای غول پیکر است، اظهار داشت: آخرین خبر خوش در حمل و نقل هوایی این است که یک شرکت هواپیمایی تعداد چهار هواپیمای ایرباس برای گلستان خریداری کرد که طی مدت یک تا دو ماه آینده این هواپیماها در فرودگاه گرگان مستقر خواهند شد.

دادبود با بیان اینکه شرکت فوق در گلستان ثبت شده است، خاطرنشان کرد: بیش از یکسال است که موضوع راه‎اندازی این شرکت هواپیمایی برای گلستان مورد پیگیری قرار گرفت که منتج به خبری خوشحال‌کننده برای گلستانی‎ها شد تا از این به بعد پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه گرگان آغاز شود.

آئین تجلیل از عبدالرضا دادبود معاون سابق امور عمرانی استاندار گلستان به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان و شهرداری گرگان در سالن محیط زیست گلستان با حضور جمعی از مدیران دستگاه‎های اجرایی و اصحاب رسانه برگزار شد.

انتهای پیام/83001/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول