اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خریداری 3500 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس برای کتابخانه آستان قدس

با خرید هزار و 800 عنوان کتاب در 3 هزار و 500 نسخه از چهارمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس در تهران، بر غنای منابع کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی افزوده شد.

خریداری 3500 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس برای کتابخانه آستان قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، محمدهادی زاهدی اظهار کرد: این کتاب‌ها به منظور غنای منابع مخزن اصلی و کتابخانه‌های تخصصی ادبیات و تاریخ این سازمان خریداری شده است.

رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با بیان اینکه این نمایشگاه به همت سپاه محمدرسول‌الله (ص)، بسیج سپاه و ستاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در محل مصلای تهران برگزار شد، حضور چشمگیر ناشران حوزه دفاع مقدس را در خور توجه دانست.

وی تخصصی بودن کتاب‌ها و حضور گسترده اداره‌های کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها را مهم‌ترین ویژگی این نمایشگاه برشمرد و اظهار کرد: این نمایشگاه هر سال در یک استان برگزار می‌شود که امسال 120 ناشر با 6 هزار عنوان کتاب تخصصی در این نمایشگاه حضور داشتند و در این میان، حضور استان‌های درگیر جنگ تحمیلی مانند خوزستان، کردستان، ایلام، آذربایجان و ... چشمگیرتر بود.

زاهدی با تأکید بر اینکه هزار و 800 عنوان کتاب برابر با 3 هزار و 500 نسخه توسط این مرکز خریداری شده است، گفت: این کتاب‌ها پس از طی مراحل ثبت و فهرست‌نویسی برای بهره‌برداری پژوهشگران و مراجعان در مخزن اصلی کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و همچنین کتابخانه‌های تخصصی ادبیات و تاریخ قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول