اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 250 تیم دانشجویی صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج دانشجویی قزوین

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه‌های استان خبر داد.

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج دانشجویی قزوین

مهدی برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج دانشجویی در هشت رشته ورزشی و با حضور 250 تیم در بخش‌های تکواندو، طناب کشی، فوتسال، تنیس روی میز، دارت، تیراندازی، دو و میدانی و والیبال در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: 15 دانشگاه برای همکاری در برگزاری و میزبانی مسابقات اعلام آمادگی کردند.

این مسئول با اشاره به جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران دانشجو اظهار داشت: این جشنواره که مزین به نام شهید ابراهیم هادی است در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت و جایگاه ورزش در بین دانشجویان اذعان داشت: ورزش با برخورداری از ظرفیت بالا موجب سلامتی دانشجویان است.

برزگر خاطرنشان کرد: ورزشکار بسیجی به دلیل تاثیرگذاری بر ذهن و روح جوانان یک الگوی ارزشی محسوب می‌شود زیرا افرادی که به ارزش‌ها بی‌توجه هستند نمی‌توانند الگوی مناسبی باشند.

مسئول تربیت بدنی ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان یادآور شد: ورزش عاملی برای سامان‌دهی و جهت‌دهی به انرژی جوانان است.

وی گفت: امروز جوان دانشجوی ایرانی باید صاحب الگویی مناسبی باشد تا راه خود را گم نکند و در دام سراب‌های کاذب فرو نرود که در این راه دانشجوی شهید سیدحسین علم الهدی الگویی مناسب برای دانشجویان است.

برزگر افزود: دانشجوی شهید سیدحسین علم الهدی به عنوان یک الگو  نشان داد که دانشجوی ایرانی باید خوب بشناسد و خوب بشناساند، ولایتمدار، متفکر و وظیفه شناس باشد، عافیت طلبی نکند و به سلاح علم و اخلاق مجهز باشد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان خاطرنشان کرد: دانشجوی ایرانی در کنار موفقیت‌های آکادمیک باید مطالبه‌گری کند و این مطالبه‌گری باید با اخلاق، تقوا منطق، حق بینی و انصاف همراه باشد.

این مسئول ادامه داد: دانش‌پژوهی، تعمق و تفکر، نوآوری و تلاش در جهت رشد اقتصادی و فرهنگی کشور و حفظ روحیه استکبارستیزی در کنار کسب علم و دانش را از رسالت‌های اصلی دانشجویان عنوان کرد.

وی در پایان به برنامه بسیج دانشجویی استان در دانشگاه‌ها به مناسبت روز دانشجو اشاره کرد و گفت: 17 برنامه در قالب سخنرانی، کرسی آزاد اندیشی و مناظره و 10 عنوان برنامه با حضور اساتید و سخنرانان کشوری و استانی برگزار شده است و همچنین تجمع بزرگ دانشجویان استان در روز 19 آذر در قالب مانور فرهنگی سیاسی و با محوریت استکبار ستیزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2667/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول