اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمان در مجلس:

دانشجویان همواره در برابر مشکلات جامعه بیدار هستند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان به عنوان قشری مطالبه‌گر همواره در برابر مشکلات جامعه بیدار و فعال هستند.

دانشجویان همواره در برابر مشکلات جامعه بیدار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشگاه به ویژه شهدای هسته‌ای اظهار داشت: دانشجویان به عنوان قشری مطالبه‌گر همواره در برابر مشکلات جامعه بیدار و فعال هستند.

وی با اشاره به اوج ناراحتی و استیصال دولت‌مردان غربی و آمریکایی پیشرفت‌های چشمگیر ایران اسلامی را موجب این ناکامی دشمنان اسلام دانست و افزود: ایران اسلامی به یمن فعالیت و تلاش دانشمندان خود امروز به قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل شده است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیشرفت‌های جوانان این مرز و بوم در المپیادهای علمی و دانشجویی را نشانه پیشرفت علمی کشور خواند و ادامه داد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله رباتیک، نانو و المپیادهای علمی جهانی سبب افتخار و مباهات کشور اسلامی ما شده است.

پورابراهیمی با برشمردن مشکلات ناشی از تحریم‌ها ضمن تقدیر از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران خواستار حفظ منافع ملت ایران شد.

در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به واقعه 16 آذر در دانشگاه تهران افزود: 16 آذر به یاد سه دانشجو گرامی داشته می‌شود که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا در دانشگاه تهران کشته شدند.

حمدالله منظری‌توکلی دانشجویان را بازوان توانمند و تاثیرگذار کشور دانست و بیان داشت: جوانان دانشجو باید با بهره‌گیری از امکانات و استعدادهای خود برای تولید علم و پیشبرد اهداف متعالی نظام برای رسیدن به قله‌های پیشرفت در کشور بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول