اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد قائمشهر تأکید کرد

اجرای کامل طرح اکرام دانشجویان در قائمشهر

مدیر کمیته امداد شهرستان قائمشهر بر لزوم اجرای کامل طرح اکرام دانشجویی برای دانشجویان زیر پوشش این نهاد تأکید کرد.

اجرای کامل طرح اکرام دانشجویان در قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، یکشنبه‌شب نشست هم‌اندیشی رابطان فرهنگی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه شهرستان قائمشهر به منظور بررسی نقش حمایتی حوزویان و دانشگا‌هیان در خدمت‌رسانی به نیازمندان شامگاه یک‌شنبه در شهرستان قائمشهر برگزار شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان قائمشهر در این نشست رسیدگی به امور نیازمندان و خدمت‌رسانی به قشر شریف نیازمند و رفع استضعاف در جامعه را از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری دانست.

ابوالحسن رنجبر، عالمان فرهیخته حوزه علمیه و دانشگاهیان را پیشگام در عرصه خدمت‌رسانی به جامعه بیان کرد و فرهنگ‌سازی و نهادینه‌شدن کمک به همنوعان نیازمند و رفع فقر در جامعه را با تاسی از سیره ائمه معصومین(ع) یک ضرورت دانست.

وی با مهم شمردن مشارکت و کمک‌های مردمی دانشگاه‌ها به‌ویژه اجرای کامل طرح اکرام دانشجویی در یاری رساندن به دانشجویان تحت حمایت، توجه ویژه مدیران و اساتید حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها نسبت به امور تحصیلی، شهریه دانشگاه و مسائل عاطفی طلبه و دانشجو را خواستار شد.

به گزارش فارس، در این جلسه معاونان و مدیران آموزش دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه قائمشهر به عنوان رابطان فرهنگی کمیته امداد امام(ره) در خدمات‌رسانی به دانشجویان و طلاب زیر پوشش کمیته امداد امام(ره) حضور داشتند.

انتهای پیام/86008/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول