اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاشت درخت دانشجو توسط دانشجویان کرجی

با حضور رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس، دانشجویان درخت دانشجو کاشتند.

کاشت درخت دانشجو توسط دانشجویان کرجی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این مراسم که عصر امروز برگزار شد 115 نفر از دانشجویان رشته کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد روز دانشجو را گرامی داشتند.

این مراسم که در باغ گل‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج برگزار شد 115 اصله نهال درخت توسط دانشجویان کاشته شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در این مراسم اظهار داشت: فرهنگ کاشت درخت و توسعه فضاهای سبز یکی از مهمترین اقداماتی است که باید بیش از گذشته در بین مردم و به ویژه در جوانان نهادینه شود.

عباس زارع افزود: توسعه فضاهای سبز امری مهم به حساب می‌آید که می‌تواند در شاداب‌سازی محیط زندگی تأثیرات بسیار زیادی داشته باشد.

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده‌شده اقدامات بسیار خوبی در زمینه توسعه فضاهای سبز در این کلانشهر انجام شده است که لازم است مردم در حفظ این‌گونه فضاها تلاش بیشتری کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در ادامه سخنان خود تأکید کرد: رشد سرانه‌های فضاهای سبز یکی از مهمترین برنامه‌های این سازمان است لذا مشارکت مردم در توسعه و ایجاد این فضاها یکی از مهمترین برنامه‌ها است.

زارع افزود: شهروندان با حفظ و نگهداری این گونه فضاها باید با ما همکاری داشته باشند تا بتوانیم برنامه‌ها و اهداف خود را در راستای توسعه فضاهای سبز در این کلانشهر اجرایی کنیم.

انتهای پیام/2302/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول