اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

دانشجویان درک درستی از فرهنگ و ارزش‌ها داشته باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: دانشجویان باید درک درستی از فرهنگ و ارزش‌ها داشته باشند تا در تئوری‌پردازی و پیشرفت علم موثر بوده و جامعه پویایی داشته باشیم.

دانشجویان درک درستی از فرهنگ و ارزش‌ها داشته باشند

حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: امام راحل با صدور فرمان مبنی بر تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی بنیان‌های محکمی را براساس آموزه‌های انبیا و معصومان بنا نهادند.

به گفته وی، ضرورت بازنگری در محتوای دروس و رفتار اساتید، اصلاح فضای حاکم بر دانشگاه و توسعه و تعمیق باورهای دینی موجب صدور این فرمان توسط امام راحل شد.

این مسئول اصلاح دانشگاه و حوزه‌های علمیه را پایه و اساس اصلاح جامعه دانست و تصریح کرد: برای سیاست‌گذاری و تعیین اولویت‌ها، اصلاح شیوه‌‌ها، بهبود محتوا و غنی‌سازی دروس دانشگاهی لازم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این انقلاب تداوم دارد، تصریح کرد: باید رشد علمی ما در جهان اول باشد و از نظر ابتکارات و نوآوری‌ها در جامعه علمی نباید وابسته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید گسترش‌دهنده ارزش‌های متعالی اسلامی باشیم، بیان داشت: انقلاب فرهنگی در واقع رشد جامعه دانشگاهی، نیل به‌سوی پیشرفت‌های علمی و دست یافتن به ارزش‌های انسانی را در پی داشت.

وی با اشاره به اینکه جامعه در آینده توسط دانشگاهیان اداره می‌شود، یادآور شد: دانشجویان باید درک درستی از فرهنگ و ارزش‌ها داشته باشند تا در تئوری‌پردازی و پیشرفت علم موثر بوده و جامعه پویایی داشته باشیم.

انتهای پیام/2700/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول