اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان خبر داد

نایب قهرمانی دانشجویان پسر واحد رشت در مسابقات تکواندو

مسئول تربیت بدنی دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان از نایب قهرمانی دانشجویان پسر واحد رشت در مسابقات تکواندو خبر داد.

نایب قهرمانی دانشجویان پسر واحد رشت در مسابقات تکواندو

مهرداد محمدیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات تکواندو دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد اسلامی اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور 30 نفر از دانشجویان واحدهای دانشگاهی بندر انزلی، لاهیجان، رشت، فومن و شفت، آستارا و رودبار برگزار شد.

وی با بیان اینکه کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات بالا بوده است، افزود: این دوره از مسابقات یک‌روزه و به میزبانی واحد رشت در سالن مجموعه ورزشی مجتمع آموزشی امام خمینی این واحد دانشگاهی در هشت وزن برگزار شد.

این مسئول به نتایج رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: پس از رقابت تیم‌های ورزشی اعزامی از واحدهای دانشگاهی گیلان نتایج مسابقه اعلام شد.

وی با بیان اینکه در وزن منهای 54 کیلوگرم، سجاد خوش‌سیرت از واحد رشت و رضا صدیقی از واحد  بندر انزلی به ترتیب مقام نخست و دوم را کسب کردند، افزود: در وزن 54 تا 58 کیلوگرم نیز محمد قلی‌پور از واحد انزلی، محب رجبی از واحد رشت و وحید زرین‌فر از واحد آستارا به ترتیب نفرات نخست تا سوم شدند.

محمدیاری ادامه داد: در وزن 58 تا 63 کیلوگرم، علی سرعتی از واحد لاهیجان، میثم باقری از واحد رشت و سهراب چگینی از واحد رودبار به ترتیب موفق به کسب مقام نخست تا سوم شدند.

به گفته وی، در وزن 63 تا 68 کیلوگرم نیز مهران فلاح از واحد رشت، ضیاء‌الدین صفری از واحد لاهیجان و کیوان محمدی ویسرودی از واحد فومن و شفت نفرات نخست تا سوم این وزن شدند.

این مسئول ادامه داد: ساسان صفرزاده از واحد رشت، فرزاد حیدری از واحد لاهیجان جزو نفرات نخست و دوم شدند و در وزن 68 تا 74 کیلوگرم سجاد اسکندرپور از واحد آستارا و سید سجاد جوادی از واحد رودبار مشترکاً به مقام سوم رسیدند.

به گفته وی، در وزن 74 تا 80 کیلوگرم نیز بنیامین محمدی از واحد لاهیجان، علیرضا آقایی از واحد فومن و شفت به مقام نخست و دوم و مصطفی کیمیا از واحد انزلی و امین غلامرضاپور از واحد رشت به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

به گفته محمدیاری، در وزن 80 تا 87 کیلوگرم محمد علی احمدی از واحد لاهیجان به مقام نخست، عباس نوری از واحد انزلی به مقام دوم و محمد شهیدی از واحد آستارا و مرتضی جانی‌زاده از واحد رشت به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

وی تصریح کرد: در وزن بالای 87 کیلوگرم نیز میثم رستم‌نژاد از واحد انزلی به مقام نخست، مصطفی انصاری از واحد لاهیجان به مقام دوم و میلاد رجبی از واحد فومن و شفت و محمد جواد آذریان از واحد رودبار مشترکاً به مقام سوم این وزن نایل شدند.

به گزارش فارس، در مسابقات تکواندوی استانی واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، محمدعلی احمدی از واحد لاهیجان بازیکن اخلاق و ساسان صفرزاده از واحد رشت نیز به عنوان بازیکن فنی معرفی شدند.

در این دوره از مسابقات نتایج تیمی به دست آمده شامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با کسب 46 امتیاز تیم نخست و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با کسب 44 امتیاز به عنوان تیم دوم و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی با کسب 32 امتیاز به عنوان تیم سوم مسابقات تکواندو دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد استان گیلان شناخته شدند.

مسابقات قهرمانی تکواندو دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان با حضور شش تیم از واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

انتهای پیام/84002/ز40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول