اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

‌مسائل کشور را در سایه وحدت حل کنیم

استاندار زنجان ‌با اشاره به اینکه نمی‌توان افرادی را حق مطلق یا باطل مطلق دانست، گفت: باید تلاش کنیم تا مسائل کشور را در سایه وحدت حل کنیم.

‌مسائل کشور را در سایه وحدت حل کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری ظهر امروز در مراسم روز دانشجویی در دانشگاه زنجان با تبریک 16 آذر روز دانشجو با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی در اوج فشارها به وظیفه تاریخی خود عمل کرده است، افزود: دانشجویان در چنین روزی برای کسب استقلال و آزادی تلاش کردند.

استاندار زنجان 16 آذر را به عنوان نماد پیشگامی دانشجو برای تحقق آزادی و مبارزه با استکبار و استبداد عنوان کرد و افزود: این روز با خون شهدای دانشجو رنگین شده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان فهیم و روشنفکر آن روز دین خود را به کشور ادا کردند، خاطرنشان کرد: همه باید دین خود را به این جنبش ادا کنیم.

انصاری با اشاره به اینکه اداره کشور با اداره نهاد خانواده تفاوت‌های مهمی دارد، افزود: نباید کشور را درگیر حب و بغض‌های کودکانه و اختلافات بنیان‌کن کنیم.

وی با بیان اینکه کشور نباید با مصلحت‌اندیشی‌های غیر‌ضروری اداره شود، افزود: اداره کشور باید بر اساس مصالح ملی باشد.

این مسئول تصریح کرد: کسانی که تلاش دارند نان خود را با تنور اختلافات به دست آورند، خائن به کشور هستند.

انصاری بر ضرورت کاهش تنش‌های موجود در جامعه تاکید کرد و گفت: دوران رفتار بر اساس تنش در مناسبت‌های داخلی به سر آمده است.

وی با بیان اینکه باید برای حل مشکلات کشور و اقتدار در عرصه بین‌الملل وحدت ملی ارتقا یابد، خاطرنشان کرد: درک صحیح از موقعیت کشور موجب می‌شود تا دامنه اختلافات در جامعه کاهش یابد.

انصاری با اشاره به اینکه نمی‌توان افرادی را حق مطلق یا باطل مطلق دانست، افزود: باید تلاش کنیم تا مسائل کشور را در سایه وحدت حل کنیم. 

وی حق مطلق را رای اکثریت ملت دانست و افزود: باید به قاعده بازی تن دهیم و با تفاهم و اتحاد برای حل مشکلات کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام/73003/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول