اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

اختلاف سپاهان با صدر تنها سه امتیاز است

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: سپاهان تنها سه امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و به راحتی می‌تواند این فاصله را جبران کند.

اختلاف سپاهان با صدر تنها سه امتیاز است

حسین چرخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سپاهان با توجه به اینکه همیشه جزو تیم‌های مدعی قهرمانی بوده است هر بازیکنی را که قصد داشته باشد بگیرد باید در حد و اندازه‌های بالایی باشند اما این کار در نیم فصل بسیار کار سختی است چراکه هیچ تیمی به راحتی بازیکنانش را از دست نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: سپاهان برای نیم فصل دوم دست روی بازیکنان خوبی مانند بختیار رحمانی، مهدی کریمیان، پریرا و سیدصالحی گذاشته بود اما هیچ کدام از باشگاه‌های این بازیکنان اجازه خروج بازیکنانشان را ندادند.

سرمربی سابق سپاهان ادامه داد: سپاهان نتوانست در امر یارگیری برای نیم فصل دوم خوب عمل کند و با توجه به شرایطی که برای تیم‌ها وجود داشت نمی‌توان مسئولان این تیم را مقصر دانست.

*بزرگترین مشکل ذوب‌آهن دفاع تیمی‌اش بود

وی در ادامه به تیم فوتبال ذوب‌آهن اشاره و تاکید کرد: این تیم بیشتر بازیکنانش را تعویض کرد، دو بازیکن خوب به نام‌های میلاد غریبی و خانزاده را از پرسپولیس گرفتند و مسلمان را دادند و این دو بازیکن به شرط آنکه نوع بازیشان به تیم ذوب‌آهن بخورد می‌توانند برای سبزپوشان اصفهانی موثر واقع شوند.

چرخابی با بیان اینکه ذوب‌آهن بزرگترین مشکلش دفاع تیمی‌اش بود افزود: این تیم نیاز داشت خط دفاعیش را تقویت کند و به یک گلزن تمام عیار نیز احتیاج داشت، خانزاده در خط دفاعی می‌تواند به این تیم کمک کند و با آمدن ایران‌نژاد ذوب‌آهن در فاز دفاع تا حدودی تقویت شد.

وی با تاکید بر اینکه گرفتن بازیکن خوب یک طرف قضیه است گفت: خوب بازی گرفتن از این بازیکنان نیز مهم است، بازیکنان باید بدانند نام‌ها برای یک تیم نتیجه نمی‌گیرند و این تلاش آنهاست که نتایج مثبت را به بار می‌آورد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با بیان اینکه همیشه اعتقاد دارم دو تیم در یک مسابقه فوتبال با تعداد بازیکنان مساوی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند افزود: حرکت و تلاش بازیکنان درون زمین تیم برنده را مشخص می‌کند بنابراین نام‌ها در درجات بعدی مهم هستند، اگر تیم دورتموند را نگاه کرده باشید متوجه می‌شوید که هیچ نام بزرگی در این تیم بازی نمی‌کرد و این نشان می‌دهد به نام‌ها نباید در درجه نخست اهمیت داده شود و تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن باید به این نکته بسیار مهم توجه کنند.

وی گفت: باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران چهار عنصری هستند که موفقیت یک تیم را شامل می‌شوند و اگر تیم‌های لیگ از این ویژگی‌ها به خوبی استفاده کنند می‌توانند موفق عمل کنند.

چرخابی با بیان اینکه بازگشت محرم نویدکیا و سوکای به طور حتم در نیم فصل دوم به سپاهان کمک می‌کند تاکید کرد: پرسپولیس را رسانه‌ها بزرگ می‌کنند در صورتی‌که اگر دقت کرده باشید متوجه می‌شوید اختلاف سپاهان و صدر جدول تنها سه امتیاز است که به راحتی قابل جبران است، سپاهان تا به این لحظه هیچ چیزی را از دست نداده است اما شرط نتیجه گیری این تیم همان چهار عنصر باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران است که اگر با یکدیگر همدل و متحد باشند می‌توانند موفقیت رابرای سپاهان به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/63020 /ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول