اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قشم:

وهابیت و بهائیت برای اختلاف‌افکنی ایجاد شده‌ است

امام جمعه قشم فرقه‌هایی همانند وهابیت و بهائیت برای اختلاف‌افکنی و ایجاد چهره‌ای نازیبا از اسلام ایجاد شده‌اند.

وهابیت و بهائیت برای اختلاف‌افکنی ایجاد شده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم از حجت‌الاسلام، رضا جوکار صبح امروز در نشستی مرتبط با برگزاری همایش‌های وحدت، اظهار داشت: مسئله‌ای که رهبر انقلاب به کثرت به آن اشاره می‌کنند بصیرت و دشمن شناسی است.

وی با بیان اینکه توجه به اسلام ناب و حقایق وجودی اسلام بیشتر شده، گفت: با هدف معرفی و اطلاع‌رسانی در بین اسلام حقیقی و اسلام جعلی، روحانیون وظیفه‌های سنگینی دارند.

امام جمعه قشم ادامه داد: دین گریزی و جدایی مردم از دین و اسلام به خاطر این است که اسلام با زیبایی‌ها و حقایق به مردم معرفی نشده است و نازیبایی‌هایی به نام اسلام توسط فرقه وهابیت و بهائیت که دست نشانده انگلیس و استعمار است، به مردم دنیا ارائه می‌شود که باید با اتحاد جلوی اینگونه مسائل را گرفت.

جوکار بیان داشت: با توجه به این که دشمن حریف اسلام و مسلمین نشد، لذا تنها راهی که دشمنان اندیشیدند تحریف اسلام بود که وهابیت و بهائیت شکل گرفت که همان جاهلیت مدرن است.

وی با بیان اینکه فتواهای مضحک و عجیب راه‌هایی است که دشمن پیش پای آنها گذاشته است که با اصل اسلام مبارزه کنند، گفت: حتی افرادی را با نام و عنوان عالم در شبکه‌های ماهواره (چه سنی و چه شیعه) می‌گمارند که زبان فحش و اهانت دارند.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: غده سرطانی وهابیت و بهائیت، جهت جلوگیری از پیشرفت اسلام شکل گرفته است لیکن روحانیون شیعه و سنی باید به مردم در این زمینه گوشزد کنند و دل‌های علما باید به هم نزدیک باشد.

جوکار اظهار داشت: باید همکاری و تبادل‌نظر و هم اندیشی بیشتر باشد و هر چه می‌توان مراسمی را در باب اتحاد و شناخت بیشتر شیعه و سنی از همدیگر برگزار کرد.

انتهای پیام/88001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول