اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

توسعه فرهنگی موجب همکاری شهروندان در امور شهری می‌شود

شهردار اردبیل گفت: توسعه فرهنگی جامعه و افزایش آگاهی‌های افراد موجب می‌شود تا شهروندان در برنامه‌های شهرداری حامی این نهاد باشند.

توسعه فرهنگی موجب همکاری شهروندان در امور شهری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه هماهنگی پرداخت نیم درصد سهم شهرداری‌ها به کتابخانه‌ها و دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اظهار داشت: حمایت تمامی ارگان‌ها از کتابخانه‌های عمومی امری ضروری است و این امر مهم وظیفه هر مسئول فرهنگ دوست است چرا که این امر به ارتقای فرهنگ شهروندی خواهد انجامید.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از کتابخانه‌های عمومی به توسعه فرهنگی جامعه خواهد انجامید و توسعه فرهنگی جامعه نیز منجر به ارتقای آگاهی‌های شهروندی و در نتیجه حمایت بیشتر شهروندان از برنامه‌های شهرداری خواهد شد.

شهردار اردبیل با تبریک انتخاب کتابخانه مرکزی اردبیل به عنوان کتابخانه برتر کشور قرار گرفتن کتاب در سبد مصرف روزانه کارکنان شهرداری اردبیل و خانواده‌های آنان را از اهداف فرهنگی خود برشمرد.

بدری یادآور شد: مطالعه باید در هر زمان و مکانی برای شهروندان در اولویت باشد چرا که افزایش سطح آگاهی‌های افراد به آنها در حل مشکلات و اتخاذ تصمیم‌های درست و منطقی کمک شایانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های شهرداری اردبیل، این حمایت‌ها را موجب فعالیت بیشتر کتابخانه‌های عمومی در جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان اعلام کرد.

صادق فرهمند امین تصریح کرد: با وجود مشکلات مالی فراوان، کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در سال‌های اخیر توانسته‌اند به موفقیت‌های مهمی دست یابند که این امر در نتیجه الطاف الهی و تلاش شبانه ر‌وزی کتابداران است.

این مسئول نهادینه کردن نگاه متعالی به حوزه مطالعه و کتابخوانی را از اهداف کتابخانه‌های عمومی اعلام کرد و گفت: خوشبختانه این نگاه ارزشمند در نگرش شهردار اردبیل به خوبی مشاهده می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در پایان اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های بیشتر شهرداری، کتابخانه‌های عمومی اردبیل بتوانند در نهادینه کردن مطالعه و فرهنگ‌سازی آن در بین عموم مردم موفق عمل کند.

انتهای پیام/62005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول