اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ذوب آهن اردبیل:

توسعه فرهنگی، عامل توسعه اقتصادی است

مدیرعامل ذوب آهن اردبیل گفت: توسعه فرهنگی، عامل توسعه اقتصادی هر جامعه است.

توسعه فرهنگی، عامل توسعه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تقی بهرامی صبح امروز در بازدید از کتابخانه مرکزی اردبیل اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ از مهمترین و ضروری‌ترین نیازهای استان اردبیل است که باید در این حوزه توجه بیشتری صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مطالعه جوامع پیشرفته نشان می‌دهد که این جوامع برای داشتن اقتصاد پیشرو، سرمایه‌گذاری‌های زیادی را در حوزه فرهنگ انجام داده‌اند.

مدیرعامل ذوب آهن اردبیل بر لزوم مشارکت خیرین در طرح‌های کتابخانه‌سازی تاکید کرد و یادآور شد: کتابخانه مأمن اندیشمندان و رکن فرهنگی هر جامعه‌ای است.

بهرامی همچنین با تاکید بر مشارکت خود در جشنواره خیرین کتابخانه‌ساز استان اردبیل، این امر مهم را وظیفه همه کسانی اعلام کرد که دغدغه فرهنگ دارند.

وی ادامه داد: توسعه فرهنگی، عامل توسعه اقتصادی هر جامعه است و حتی می‌توان فرهنگ را عامل مهمی در موفقیت هر فرد در زندگی شخصی و اجتماعی دانست.

در این دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز با اظهار خرسندی از نگاه مثبت سرمایه‌گذاران و صنعتگران به فرهنگ کتابخوانی، حضور مدیرعامل ذوب آهن اردبیل در جمع انجمن خیرین کتابخانه‌ساز را مایه امیدواری نسبت به فعال‌تر شدن کتابخانه‌سازی در استان اردبیل اعلام کرد.

صادق فرهمند امین کتابخوانی و مطالعه را اساس ارتقای سطح فرهنگ عمومی اعلام کرد و بیان داشت: مطمئناً ارتقای فرهنگ عمومی، در اصلاح نگرش‌ها به سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی که مشکل فعلی اقتصاد استان اردبیل است تأثیر بسزایی خواهد داشت.

این مسئول همچنین از همه خیرین و سرمایه‌گذاران استان اردبیل خواست تا به صورت فعال در جشنواره خیرین کتابخانه‌ساز استان اردبیل مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این دیدار مدیرعامل ذوب آهن اردبیل از قسمت‌های مختلف کتابخانه مرکزی اردبیل بازدید کرد و این مجموعه را افتخاری برای استان اردبیل اعلام کرد.

انتهای پیام/62005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول