اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه معارفه مدیرکل جدید ارشاد استان البرز مطرح شد

ضرورت برنامه‌ریزی بلندمدت برای توسعه فرهنگی استان البرز

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خواستار برنامه‌ریزی بلندمدت برای توسعه فرهنگی این استان شد.

ضرورت برنامه‌ریزی بلندمدت برای توسعه فرهنگی استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ظهر امروز برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدرضا صداقت‌زاده طی سخنانی اظهار کرد:‌ برای تحقق توسعه پایدار باید از نظر فرهنگی نیز یک جامعه توسعه یابد و رسیدن به این پیشرفت نیازمند کار جدی و کارشناسی شده در حوزه فرهنگ و هنر است.

وی تصریح کرد: در کشورهای توسعه‌یافته، برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی در اولویت برنامه‌های دولت قرار داشته و کار فرهنگی را مقدم بر هر اقدامی می‌دانند.

این مسئول ادامه داد: در تمام حوزه‌ها از اقتصاد گرفته تا سیاست ردپایی از فرهنگ وجود دارد و رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز بارها بر ضرورت توسعه فرهنگی و مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب تاکید کرده‌اند.

صداقت‌زاده یکی از نیازهای کشور را در حوزه تولید و مدیریت فرهنگی توصیف کرد و گفت: اگر می‌خواهیم به توسعه پایدار دست یافته و در برابر تهاجم دشمنان علیه اعتقادات و باورهای مذهبی همچون گذشته مقاومت کرده و پیروز باشیم باید مدیریت فرهنگی صحیح بر جامعه حاکم باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز را اقدامی در راستای رفع نیازهای فرهنگی هنری استان توصیف کرد و ادامه داد: مدیران فرهنگی جدید استان البرز باید براساس نیازها، توانمندی‌ها و شاخصه‌های استان البرز در این حوزه برنامه‌ریزی بلندمدت داشته و با تلاش بیشتر و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها مدیریت فرهنگی صحیحی را در استان اجرا کنند.

صداقت‌زاده رسانه‌های استان البرز را یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه فرهنگی این استان توصیف کرد و خواستار تعامل و همکاری بیشتر اصحاب رسانه با مدیریت ارشاد استان و تلاش این اداره برای رفع مشکلات خبرنگاران شد.

لازم به توضیح است، در این جلسه سیدموسی حسینی‌کاشانی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به صورت رسمی معرفی شد.

پیش از وی سیدمجتبی ابراهیمی این سمت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول