اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

ولایت فقیه عمود خیمه اسلام و ستون بسیج است

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: ولایت فقیه عمود خیمه اسلام و انقلاب و ستون بسیج است و پشتیبانی از ولایت سبب استحکام بیشتر نظام خواهد شد.

ولایت فقیه عمود خیمه اسلام و ستون بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری ظهر امروز در یادواره شهدای اداره پست شهرستان شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و خانواده شهدا به مناسبت هفته بسیج در امامزاده محمد شهر بسطام برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج و بسیجیان بودند که در جنگ پشت دشمن را به خاک مذلت مالیدند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: شهدای اداره پست شاهرود گواه این مدعا هستند که با اخلاص بسیجی، از کار و زندگی خود گذشتند و برای دفاع از اسلام وارد کارزار شده و به مقام شهادت رسیدند.

مطهری افزود: بسیج و فرهنگ آن سبب این همه ایثارگری و رشادت و شهادت در طول انقلاب اسلامی شد و این شهدا گواه این هستند که بسیج راه خود را درست رفته و موفق نیز بوده است.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: بسیج و بسیجیان از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام برنامه‏های نظام به‏هنگام و با بصیرت حاضر بوده و هستند و این یکی از نکات مهم در بسیج است.

وی خاطر نشان کرد: تفکر بسیجی یعنی تفکر به‏هنگام، دقیق و به‏موقع برای کمک به نظام و کشور و این در عملکرد بسیج کاملاً مشهود است.

مطهری با بیان اینکه بسیج با حضور به‏موقع خود در صحنه‏های مختلف به انقلاب اسلامی کمک کرده است، افزود: حضور بسیج در دوران دفاع مقدس و بعد از آن و در خنثی کردن توطئه‏های دشمنان و فتنه‏های گوناگون علیه کشور گواه بصیرت و آگاهی بسیج به توطئه‏های دشمنان است.

وی با تأکید بر اینکه بسیج فرهنگ خود را از سرچشمه می‏گیرد، اظهار کرد: بسیج تفکر خود را از قرآن و اهل بیت (ع) که برگزیدگان الهی هستند، گرفته و این تفکر همیشه آگاه و استوار ایستاده است.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به ولایت‏پذیری بسیج گفت: بسیج تابع محض ولایت است و در تبعیت از ولایت به یاران امام حسین(ع) اقتدا کرده و بسیجیان تا پای جان در رکاب و گوش به فرمان مولای خود خواهند بود.

وی بیان کرد: ولایت، عمود خیمه بسیج و انقلاب اسلامی است و بسیج برای دفاع از این خیمه و عمود آن هر کاری که لازم باشد، انجام داده و خواهد داد.

مطهری گفت: شهدا نیز گوش به فرمان امام راحل بودند؛ چرا که او را نایب امام عصر(عج) می‏دانستند و تبعیت از فرمان او را تبعیت از امام زمان(عج) و شهادت خود را در رکاب آقا می‏دانستند.

وی با تأکید بر تبعیت از ولایت تصریح کرد: ولایت فقیه نقشه راه حرکتی ما به سمت برپایی تمدن بزرگ اسلامی در جهان است و باید بدانیم که ولایت و رهنمودهای وی راهگشای ما در حرکت در مسیر پُر پیچ و خم روبروست.

انتهای پیام/2249/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول