اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

مهم‌ترین رکن انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان ولایت ‌فقیه است

امام جمعه دهدشت گفت: مهم‌ترین رکن انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان ولایت ‌فقیه است.

مهم‌ترین رکن انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان ولایت ‌فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز به همت اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه، چهارمین گفتمان دانشجویی با موضوع «مبانی انقلاب اسلامی و پیامد‌های آن» در دانشگاه جامع علمی کاربردی دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی، در این گفتمان با اشاره به ولایت‌ فقیه به‌ عنوان مهم‌ترین سرمایه‌‌ انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ولایت‌فقیه در زمان غیبت امام زمان (عج) از دین و کیان اسلامی محافظت می‌کند و مهم‌ترین رکن انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در شرایط حساسی قرار گرفته است، افزود: امروز انقلاب ما با توطئه‌های دشمنان نظام و تحریم‌های غرب رو به رو است که به لطف خدا و با رهنمود‌های مقام معظم رهبری از این مرحله حساس به سلامت عبور خواهیم کرد.

این مسئول رمز پیروزی و اقتدار ایران اسلامی را وحدت و تبعیت از ولایت فقیه دانست و گفت: اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه و حضور یک‌پارچه مردم باعث شکست دشمن شد.

وی خطاب به دانشجویان گفت: اگر بتوانید کشور را خوب بسازید، دیگر کشورها از شما الگو خواهند گرفت و امیدوارم با همت و تلاش مضاعف به سوی کشوری آباد گام برداریم.

انتهای پیام/82002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول