اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن:

بسیج بازو و پشتیبان ولایت فقیه است

فرماندار بردسکن گفت: امروز در کشور بسیج بازو و پشتیبان ولایت فقیه است.

بسیج بازو و پشتیبان ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد‌اسماعیل یعقوب‌زاده ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه و کادر اداری این ناحیه با تشکر از اجرای برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که امروز به یک درخت تنومندی تبدیل شده که همه دشمنان نظام  از حضور و نام بسیج برای توانمندی و صداقت در کار آن ترس دارند.

فرماندار بردسکن افزود: بسیج در همه عرصه‌ها کارساز بوده و توانسته وظایف خود را به بهترین نحو ممکن اجرا کند.

وی از اجتماع عظیم بسیجیان در  مراسم پنجم آذر ماه قدردانی کرد و گفت: بسیجیان با حضور پرشور در این اجتماع، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان ایران اسلامی دادند.

یعقوب زاده با اشاره به دوران دفاع مقدس و ایثارگری‌های رزمندگان بسیجی اظهار داشت: بسیاری از جوانان در هشت سال مبارزه در سایه این تفکر به تعالی رسیده و امروز نیز سکان‌دار این راه بی‌کران مقام معظم رهبری هستند.

وی با اشاره به دستاوردهای مذاکرات با گروه 1+5 افزود: موفقیت‌های حاصل شده توسط تیم مذاکره کننده نیز نتیجه روحیه بسیجی و ولایت‌مداری است و اگر امروز تفکر بسیجی بر کشور ما حاکم نبود، ما شاهد یک مذاکرات موفق هسته‌ای نبودیم و تلاش تیم مذاکره کننده برای به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی به ثمر نمی‌نشست.

وی افزود: امیدواریم این تیم مذاکره کننده که همه آنها از فرزندان انقلاب هستند در روزهای آینده نیز به موفقیت‌های چشمگیر دیگری دست پیدا کنند.

گفتنی است در این مراسم از تعدادی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2202/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول