اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

ولایت فقیه ضامن نفوذناپذیری ایران اسلامی است

امام جمعه شهرری گفت: دشمنان باید بدانند که جمهوری اسلام ایران با پشتیبانی دین مبین اسلام و ولایت فقیه صدمه‌ناپذیر است.

ولایت فقیه ضامن نفوذناپذیری ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ حجت‌الاسلام سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی شهرری پس از توصیه همگان به تقوای الهی با اشاره به حرکت بزرگ ضد استکباری دانشجویان غیور ایران در روز 16 آذرماه که سبب نامگذاری این روز با عنوان دانشجو شده است، گفت: دانشجویان ایران اسلامی در ادامه مسیر استکبارستیزی خود، لانه جاسوسی را در سال 58 تسخیر کرده و امام راحل این حرکت بزرگ استکبارستیزی را انقلاب دوم دانستند.

امام جمعه شهرری با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان مبنی بر تقویت و بارور کردن اندیشه‌ها و افکار سیاسی دانشجویان گفت: دانشجویان امروز باید با بصیرت و آگاهی بیشتر مراقب باشند که اقدامات آن‌ها در مسیر گروه‌های ضد انقلاب نباشد و به ابزار و وسیله گروه‌های معاند تبدیل نشوند.

وی در ادامه با اشاره به تقویت روحیه استکبارستیزی در قشر تاثیرگذار دانشجویان این مهم را مطالبه مردم و مسئولان از دانشجویان دانست و این موضوع را مسئله‌ای مهم و اساسی خواند.

خطیب جمعه شهرری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهانه‌گیری‌های جدید استکبار جهانی علیه مردم غیور و مقتدر ایران اسلامی گفت: آمریکا که در بحث هسته‌ای شاهد موفقیت ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل بود این روزها با صدور بیانیه‌های علیه ملت ایران و بهانه‌گیری‌های مختلف به دنبال موضوعی جدید برای ادامه فشارها و تحریم‌های خود است.

شاهچراغی با تاکید بر اعتمادپذیر نبودن غرب گفت: استکبار در عرصه‌های مختلف از هر فرصتی برای دستیابی به منافع غرب و رژیم صهیونیستی استفاده می‌کند و با عملکرد خود به جهانیان نشان داده‌ که انرژی هسته‌ای بهانه‌ای بیش برای آن‌ها نیست.

امام جمعه شهرری با اشاره به تکیه ملت ایران به دین مبین اسلام و ولایت فقیه بیان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند ایران اسلامی تا زمانی که دین مبین اسلام و ولایت فقیه را دارد، لطمه‌ناپذیر است.

وی در ادامه با تاکید بر پیشتازی دین مبین اسلام در زمینه حقوق بشر گفت: دین مبین اسلام توجه ویژه‌ای به حقوق بشر دارد و این دین در عرصه‌های مختلف از جمله حقوق بشر پیشگام‌تر از دیگر مکتب‌ها است.

امام جمعه شهرری در پایان با تاکید بر اینکه حقوق بشر غربی حقوق ظالمانه است، تصریح کرد: اختلاف ما با حقوق بشر غربی اساسی است.

انتهای پیام/2462/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول