اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی کرمانشاه:

دانشجویان با توجه به فرامین رهبری در مسیر صحیح قدم بردارند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان برای به انحراف کشاندن جوانان و دانشجویان، گفت: دانشجویان باید با توجه به هدایت‌ها و فرامین مقام معظم رهبری در مسیر صحیح قدم بردارند.

دانشجویان با توجه به فرامین رهبری در مسیر صحیح قدم بردارند

مراد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: دانشجویان در 16 آذر ماه سال 32 به حضور مقامات آمریکایی اعتراض کردند و سه دانشجو خون خود را برای حفاظت و حراست از استقلال کشور اهدا کردند.

عزیزی ادامه داد: دانشجویان پس از انقلاب به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با خودباوری و تلاش توانسته‌اند به پیشرفت‌های تحسین برانگیزی در عرصه‌های علمی و تکنولوژی دست پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان باید با بصیرت و آگاهی در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی و سیاسی وارد شوند، تصریح کرد: مطالبه‌گری و تلاش و پشتکار برای کسب علم و دستیابی به موفقیت از جمله خصوصیات یک دانشجوی موفق ایرانی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان برای به انحراف کشاندن جوانان و دانشجویان، افزود: دانشجویان باید با توجه به هدایت‌ها و فرامین مقام معظم رهبری در مسیر صحیح قدم بردارند.

عزیزی دانشجو را نماد علم‌آموزی و فرهیختگی عنوان کرد و بیان داشت: دانشجویان باید با کار و تلاش بتوانند به مملکت و مردم ایران اسلامی خدمت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی با ترویج فرهنگ ناب بسیج در دانشگاه‌ها، فرمایشات مقام معظم رهبری را با جدیت و دقت دنبال می‌کند.

وی به موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیار زیاد بسیج دانشجویی در تمامی عرصه‌ها اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی با تکیه بر دانش و توان دانشجویان و جوانان فهیم خود روز به‌روز با سرعت بیشتری در مسیر ترقی قدم برمی‌دارد.

انتهای پیام/2700/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول