اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت سه ماه از تعیین سرپرست

وزیر‌ کشور حکم شهردار ‌زاهدان را امضا کرد/16 آذر مراسم معارفه برگزار می‌شود

وزارت کشور شهردار پیشنهادی شورای اسلامی شهر زاهدان را تائید کرد و روز شنبه 16 آذر جلسه معارفه شهردار جدید انجام می‌شود.

وزیر‌ کشور حکم شهردار ‌زاهدان را امضا کرد/16 آذر مراسم معارفه برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، پس از گذشت سه ماه از تعیین سرپرست برای شهرداری زاهدان و سپری شدن دو ماه از معرفی دکتر سیدمسلم سیدالحسینی به عنوان شهردار این کلانشهر توسط شورای شهر در دوره ‌چهارم‌، بالاخره این انتخاب ‌به تائید وزارت کشور رسید‌. 

‌عبدالناصر گرگیچ‌ رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان در این باره گفت‌: پس از معرفی دکتر سید مسلم سیدالحسینی به وزارت کشور و تایید وی‌، برنامه‌ریزی شده تا مراسم تقدیر و تشکر از شهردار اسبق ‌و معارفه ‌شهردار زاهدان روز شنبه 16 آذر برگزار شود و ان‌شاءالله به زودی با شروع به کار وی شاهد تحولات مثبتی خواهیم بود.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های در دست اجرای شورا توضیحاتی داد و گفت‌: از ابتدای شروع به کار شورا در دوره‌ چهارم تا کنون با همکاری مردم و سایر مسئولان شهر توانسته‌ایم اقدامات خوبی را انجام دهیم‌.

رئیس شورای شهر زاهدان ‌با تقدیر و تشکر از همکاری بسیار خوب مردم و مالکین املاک موجود در مسیر پروژه‌ مسیل شیرآباد و کریم‌آباد گفت‌: با توجه به نیاز مبرم بر‌ای ادامه ‌پروژه ‌مسیل شیرآباد و کریم‌آباد خوشبختانه مالکان ‌املاک موجود در مسیر این پروژه‌ها همکاری خوبی را برای انجام آنها با شهرداری و شورا به عمل آوردند و عملیات اجرایی این امور با سرعت خوبی در حال اجراست و امیدواریم بتوانیم در موعد مقرر آنها را به اتمام برسانیم‌.

رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان در ادامه به موضوع اعمال تخفیف در پرداخت عوارض شهروندان اشاره کرد و گفت‌: تخفیفاتی از 10 تا 20 درصد را در مدت زمان‌های مشخص برای پرداخت عوارض نوسازی برای شهروندان در نظر گرفته‌ایم به این صورت که‌ از اول تا 15 آذر 20 درصد‌، از 16 آذر تا 30 بهمن 15 درصد و از اول اسفند تا 29 اسفند 10 درصد تخفیف در پرداخت عوارض اعمال خواهد شد و ما از شهروندان تقاضا داریم از این فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرند‌.

‌انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول