اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل پایانه‌های کرمان خبر داد

صدور بارنامه حمل مواد نفتی از جایگاه شهید احمدی‌روشن

معاون مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: سایت جدید صدور بارنامه بر خط حمل و نقل مواد نفتی استان کرمان در محل انبار جدید نفتی شهید احمدی‌روشن در کیلومتر 25 محور کرمان ـ رفسنجان افتتاح و کار بهره‌برداری از آن آغاز شد.

صدور بارنامه حمل مواد نفتی از جایگاه شهید احمدی‌روشن

علی رشیدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: سایت جدید صدور بارنامه بر خط حمل و نقل مواد نفتی استان کرمان در محل انبار جدید نفتی شهید احمدی‌روشن در کیلومتر 25 محور کرمان ـ رفسنجان افتتاح و کار بهره‌برداری از آن آغاز شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان در تامین سوخت مورد نیاز جایگاه‌های سوخت منطقه جنوب شرق کشور از مرکزیت کرمان گفت: سهم حمل و نقل مواد نفتی از مجموع 680 هزار سفر در هشت ماهه سال جاری جاده‌ای استان کرمان شامل 8 هزار سفر و از مجموع 13 میلیون تناژ حمل شده حدود 2 میلیون تن بوده است.

رشیدی‌پور افزود: از سال 90 استفاده از برنامه صدور بارنامه برخط توسط شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان آغاز شده است.

وی با اشاره به فعالیت سایت شهید احمدی‌روشن خاطر نشان کرد: این سایت به صورت شبانه‌روزی است و برای 18 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

رشیدی‌پور بیان داشت: روزانه به طور متوسط 20 میلیون لیتر مواد سوختی به وسیله 740 دستگاه تانکر سوخت‌رسان از مرکز استان کرمان به شهرستان‌های تابعه و استان‌های جنوب شرق کشور حمل می‌شود.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول