اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد:

2500 راننده گواهینامه حمل‌ونقل شهری دریافت می‌کنند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: تا پایان سال جاری حدود 2500 نفر از رانندگان مینی‌بوس و اتوبوس سازمان اتوبوسرانی مشهد گواهینامه حمل‌و‌نقل شهری دریافت می‌کنند.

2500 راننده گواهینامه حمل‌ونقل شهری دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این دوره جدیدترین تغییرات قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص آیین‌نامه مربوط به نمرات منفی، تغییرات قوانین بیمه و... ارتباط موثر یعنی برخورد مناسب اتوبوسران و مینی‌بوسران با مردم با رویکرد فرهنگ شهروندمداری و یادگیری کنترل خشم و استرس به اتوبوسرانان و مینی‌بوسرانان آموزش داده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد بعد از ظهر امروز با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: تا پایان سال جاری حدود 2500 نفر از مینی‌بوسرانان و اتوبوسرانان سازمان اتوبوسرانی مشهد گواهینامه حمل‌ونقل شهری دریافت می‌کنند.

مهدی خجسته‌رحیمی گفت: طبق مصوبه پلیس راهور کشور، همه رانندگان حمل‌ونقل عمومی و بار و مسافر شامل اتوبوسرانان، تاکسیرانان، مینی‌بوسرانان و... علاوه بر گواهینامه و کارت سلامت باید گواهینامه حمل‌ونقل درون شهری را دریافت کنند که مشهد به عنوان نخستین شهر این دوره‌ها را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: برابر این مصوبه مدرک آموزش حمل و نقل شهری با امضای شهردار مشهد و رییس پلیس راهور استان صادر می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: در این دوره جدیدترین تغییرات قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص آیین‌نامه مربوط به نمرات منفی، تغییرات قوانین بیمه و... ارتباط موثر یعنی برخورد مناسب اتوبوسران و مینی‌بوسران با مردم با رویکرد فرهنگ شهروندمداری و یادگیری کنترل خشم و استرس به اتوبوسرانان و مینی‌بوسرانان آموزش داده خواهد شد.

خجسته اظهار کرد: در مرحله اول 551 مینی‌بوسران تحت نظارت این سازمان که اکثر آنان مالکان خودرو بوده‌اند و در حوزه ارائه سرویس ادارات، مدارس و همچنین سرویس‌های دربستی فعالیت داشته این دوره را گذراندند؛ بر همین اساس یک‌هزار و 377 نفرساعت آموزش در قبال برگزاری این دوره اجرا و ادامه خواهد داشت.

وی همچنین سرانه آموزش برنامه‌ریزی شده برای سال 92 را 50 ساعت اعلام کرد که 30 ساعت آن آموزش حضوری و 20 ساعت غیرحضوری با استفاده از سی‌دی آموزشی، کتاب و فایل صوتی صورت خواهد گرفت.

خجسته خاطرنشان کرد: از ابتدای سال آینده دارا بودن گواهینامه رانندگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر با شرایطی که ذکر شد الزامی شده و با افرادی که این گواهینامه را نداشته باشند برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول