اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس عنوان کرد

کشف 500 هزار لیتر سوخت قاچاق/ انتقاد از سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها

فرماندار بندرعباس گفت: در ششمین مرحله عملیات مبارزه با قاچاق سوخت 500 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

کشف 500 هزار لیتر سوخت قاچاق/ انتقاد از سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی ظهر امروز در حاشیه عملیات مذکور که در منطقه گچین از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرعباس اجرا شد، با بیان اینکه فرمانداری همواره تلاش جدی در راستای مقابله با قاچاق سوخت دارد، اظهار داشت: برگزاری این عملیات‌ها سبب می‌شود که جلوی خروج بخش اعظمی از سرمایه‌های ملی به طور غیرقانونی گرفته شود.

وی با بیان اینکه این عملیات ششمین مرحله از سلسله عملیات‌های مبارزه با قاچاق سوخت در گچین است، افزود: این عملیات منجر به شناسایی و کشف میزان 500 هزار لیتر سوخت دپو شده قاچاق و جمع‌آوری آن شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس بیان داشت: این عملیات پیرو طرح کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و سوخت شهرستان با محوریت نیروی انتظامی استان و شهرستان بندرعباس اجرایی شده است.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرعباس علل افزایش قاچاق سوخت را تفاوت قیمت این فرآورده در ایران و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و همچنین عدم نظارت و کنترل دستگاه‌‌های متولی دریافت و مصرف سوخت به ویژه اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان عنوان کرد.

وی همچنین میزان تردد خودروهای سنگین به منظور جابه‌جایی کالا به صورت روزانه در محدوده شهرستان را برابر با شش هزار دستگاه برآورد کرد و خواستار نظارت اداره کل پایانه‌ها بر مصرف سوخت این خودروها شد.

مرادی در پایان به افرادی که دانسته یا ندانسته مبادرت به جابه‌جایی سوخت به صورت قاچاق می‌کنند، هشدار داد که تبعات و عواقب این کار برای آنان سنگین بوده و مبارزه در این راستا به شدت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/88001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول